Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تسهیل و بسترسازی ازدواج آسان جوانان یک وظیفه عمومی و همگانی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی عصر امروز در مراسم تقدیر و تجلیل از زوج‌های جوان طلبه حوزه‌های علمیه استان مرکزی با اشاره به اهمیت ازدواج از منظر دین مبین اسلام اظهار داشت: یکی از مسائل دارای اهمیت از منظر دین مبین اسلام ازدواج جوانان در وقت و زمان به موقع آن است که البته بسترسازی برای تسهیل و ترویج ازدواج جوانان براساس فرمایشات قرآن کریم و اهل بیت(ع) یک وظیفه عمومی و همگانی است و هر کس به هر میزانی که توان دارد باید در این حوزه تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ازدواج دارای نقشی مهم و موثر در بهبود وضعیت جامعه دارد و در حوزه اجتماعی، امنیتی، اخلاقی بسیار اثرگذار است و سبب می‌شود تا غیرت دینی، احساس مسئولیت و پذیرش وظایف اجتماعی در افراد افزایش یابد.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه مهم ازدواج و نقش موثر آن در جامعه، می‌طلبد تا همه سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های اجرایی و برنامه‌ریزی در حوزه خانواده و تسهیل ازدواج جوانان گام‌های بلند و موثری بردارند.

افزایش 2.5 برابری سرانه کمک ‌هزینه ازدواج مددجویان کمیته امداداصفهان| روایتی از سبک و سیاق ازدواج شهدا؛ شهیدان چگونه زندگی شیرین و ساده‌ای داشتند؟دومین جشنواره " ازدواج اقوام ایران زمین" به‌صورت مجازی در گلستان برگزار می‌شود‌

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: مراسم پر زرق و برق و تجملات این روزها به آفتی برای خانواده و دوری جوانان از ازدواج و سخت شدن شرایط ازدواج در جوانان تبدیل شده که قطعا با حذف این تجمل‌گرایی‌ها می‌توان به جوانان فرصت داد تا زندگی مشترک خود را برمدار هزنیه‌های کم و حداقلی بنیان گذارند و آغاز کنند.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: متاسفانه امروز بالارفتن سن ازدواج به آفاتی برای جامعه بدل شده که در صورت حذف تجملات و هزینه‌های غیرضروری در مسیر امر ازدواج جوانان، می‌توان شاهد بالا رفتن نرخ ازدواج و متعاقب آن نرخ باروری در جامعه باشیم.

وی عنوان کرد: ائمه اطهار(ع) و بزرگان انقلاب اسلامی و امام راحل الگوی حسنه برای جوانان ما به‌شمار می‌روند بنابراین با الگوگیری نسل جوان از این بزرگان باید حس مسئولیت و مسئولیت‌پذیری را در خود ارتقا و افزایش داده و برای تشکیل خانواده به دولت به تنهایی تکیه نکنند بلکه کمر همت برای برطرف کردن مشکلات ببندند.

انتهای پیام/711/ح

R7980/P/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... استاندار کرمان: روند کاهشی آمار ازدواج در استان کرمان سست شد / دریافت وام ازدواج باید آسان شود رئیس سازمان بسیج: کاهش آمار فرزندآوری ‌از نتایج سختی راه ازدواج است / توجه به رشد جمعیت و فرزند‌آوری در بسیج تنها ۵ درصد از متقاضیان وام ازدواج در استان ایلام تسهیلات نگرفته‌اند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار کرمان: روند کاهشی آمار ازدواج در استان کرمان سست شد / دریافت وام ازدواج باید آسان شود رئیس سازمان بسیج: کاهش آمار فرزندآوری ‌از نتایج سختی راه ازدواج است / توجه به رشد جمعیت و فرزند‌آوری در بسیج تنها ۵ درصد از متقاضیان وام ازدواج در استان ایلام تسهیلات نگرفته‌اند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۲ هشدار معاون وزیر بهداشت به مردم ایران / ‌هرگز به مازندران سفر نکنید / احتمال ابتلا به کرونا بالاست ۳ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۴ ‌فرمانده مرزبانی ناجا: ‌تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزی کشور ابلاغ شد / کشف ۴۶ تن مواد مخدر توسط مرزبانان ۵ ‌تصرف غیرقانونی ۳۴۰ کیلومتر از نوار ساحلی شمال و جنوب ایران / هفته آینده اسامی دستگاه‌های‌ متخلف‌ اعلام می‌شود ۶ ‌حریرچی: مراودات اجتماعی به حداقل برسد / زمستان و پاییز سخت‌تری در راه داریم ۷ فتاح: ‌در مرحله دوم طرح مواسات ورود جدی خواهیم ‌داشت / قرار نیست ‌بنیاد مستضعفان جای دولت بنشیند ۸ خبری خوش برای اردبیلی‌ها / ریل گذاری راه‌آهن اردبیل از سمت میانه آغاز می‌شود مهمترین اخبار استانها سخنگوی وزارت خارجه: روابط اقتصادی ایران با کشورهای دوست هم‌پای روابط سیاسی پیش نرفته است‌ تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند سخنگوی کمیسیون آموزش ‌مجلس‌: بازگشایی مدارس ‌‌معنایی ندارد / دخالتی در زمان برگزاری کنکور ‌نمی‌کنیم وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران مهمترین اخبار تسنیم روحانی: آیین‌های سوگواری و کنکور با رعایت پروتکل‌ها برگزار خواهد شد/ شیوع دوباره کرونا در برخی مناطق به دلیل فعالیت‌های اقتصادی نبود موسوی سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان شد تحلیل معاون وزیر بهداشت از علت افزایش شیوع کرونا: مردم دیگر از کرونا نمی‌ترسند وزیر راه: ۲ هزار کیلومتر ‌خط راه‌آهن ‌افتتاح می‌شود / ورود ۲ هزار دستگاه لوکوموتیو و واگن باری ‌به ناوگان ریلی ایران عربستان|حرکت شن‌های روان در کاخ آل سعود؛ آیا کناره‌گیری سلمان به نفع پسرش نزدیک شده است؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ازدواج در استان ازدواج جوانان وام ازدواج ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس

همایش عمره دانشجویی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078009 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حمایت از طرح نور یک تکلیف و وظیفه همگانی است
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود