Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@02:05:20 GMT

۸۴ درصد مددجویان کمیته امداد دلفان سالمند هستند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۷۶۹۵

۸۴ درصد مددجویان کمیته امداد دلفان سالمند هستند

"حمید امیدی" روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: پنچ هزارو  ۷۲۲خانوار سالمند زیرپوشش  این نهاد حمایتی در دلفان اکنون از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

وی بیان کرد: بیشتر سالمندان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان ساکن مناطق روستایی  هستند و از مزایای پرداخت کمک معیشت ماهیانه، خدمات بهداشتی، درمانی و بیمه‌ای، تسهیلات اشتغال و ازدواج فرزندان، برگزاری اردوهای زیارتی و تهیه لوازم ضروری استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلفان همچنین گفت: بیماری، ناتوانی در رفع نیازها و معیشت مهمترین موضوعاتی است که  قشر سالمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)با آن‌ها مواجه است.

وی مهمترین نیاز و دغدغه سالمندان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) را تامین هزینه های معیشت و درمانی بیان کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلفان گفت: ۵۰ درصد  از مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی در دلفان  را زنان تشکیل می‌دهند که  باید نگاه ویژه‌ای به این افراد شود.

امید با بیان اینکه چهار هزار و۷۰۰  زن سرپرست خانوار از حمایت‌های کمیته امداد برخوردار هستند، ادامه داد: بیشتر بانوان زیر پوشش این نهاد  را افرادی شامل می‌شوند که  به علت فوت همسر توان مدیریت خود و خانواده را از دست داده‌اند و با مهارت آموزی تلاش می‌شود تا توانمندی لازم برای حضور هدفمند در چرخه اقتصادی خانوار و به دست گرفتن مسایل مدیریت خانه حاصل آید.

برچسب‌ها نورآباد دلفان کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نورآباد دلفان کمیته امداد امام خمینی ره نورآباد دلفان کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است