Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@02:58:16 GMT

لوکوموتیو مسکو ژوائو ماریو را به اینتر پس داد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۰۴۹۸

لوکوموتیو مسکو ژوائو ماریو را به اینتر پس داد

هافبک پرتغالی تیم فوتبال اینتر در پایتخت روسیه نمی‌ماند و باید به تیم اصلی‌ خود برگردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با خودداری باشگاه لوکوموتیو مسکو از تمدید قرارداد ژوائو ماریو او به تیم اصلی‌اش اینتر برمی‌گردد.

این هافبک پرتغالی که قرارداد قرضی‌اش با تیم پایتخت روسیه به پایان رسیده است، در صفحه اینستاگرام خود از اعضای تیم لوکوموتیو تشکر و با آنها وداع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنیت در قراردادش با ماریو بندی داشت که می‌توانست او را به صورت قطعی از اینتر بخرد اما عملکرد او نتوانست نظر مدیران این باشگاه را جلب کند.

ماریو در فصل اخیر لیگ برتر روسیه 18 بازی انجام داد و در آنها یک گل زد و 5 پاس گل داد.

لئو در اینتر؛ شایعه‌ای که پدر مسی باعث آن شد

او حالا باید به اینتر برگردد؛ تیمی که دو سال دیگر با آن قرارداد دارد اما به نظر نمی‌رسد که در برنامه‌های سرمربی تیم آنتونیو کونته جایی داشته باشد و به همین دلیل احتمال دوباره قرض داده شدن یا حتی فروشش وجود دارد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال مسکو اینترمیلان بیشتر بخوانید... کونته: اینتر چیزی که این فصل کاشت را برداشت نکرد/ جایگاه دوم جدول برای بازندگان است سری A| اینتر متوقف شد و رده دوم را به آتالانتا تقدیم کرد/ برشا به سری B برگشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کونته: اینتر چیزی که این فصل کاشت را برداشت نکرد/ جایگاه دوم جدول برای بازندگان است سری A| اینتر متوقف شد و رده دوم را به آتالانتا تقدیم کرد/ برشا به سری B برگشت واژه های کاربردی مرتبط فوتبال مسکو اینترمیلان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ توهین میلنر به منچستریونایتد در جشن قهرمانی لیورپول ۲ لیگ برتر فوتبال| تساوی استقلال و نساجی در دیداری که برنده‌اش از قبل مشخص بود/ دیدار یاران قدیمی فقط ۲ گل داشت ۳ جدول لیگ برتر در پایان روز اول هفته بیست‌وششم/ با برد فولاد، قهرمانی پرسپولیس به تعویق و سهمیه استقلال به خطر افتاد ۴ ۲ رکورد جدید سردار آزمون در لیگ برتر روسیه ۵ صحنه‌ای که تعجب سایپایی‌ها را برانگیخت + عکس ۶ الهامی: هم ما و هم تیم شهر خودرو اول به دنبال گل نخوردن بودیم/ توقع نداشتم در مشهد از من تقدیر شود ۷ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس با شکست گربه سیاه، جشن قهرمانی می‌گیرد؟/ مربی خوش‌یُمن به دنبال افتخار بزرگ ۸ فنرباغچه با صیادمنش آماده بازی پایانی سوپرلیگ ترکیه + عکس مهمترین اخبار ورزشی سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| فائقی: برنامه‌ای نداریم و دچار حسادت داخلی هستیم ثوری: امیدوار به کسب یک یا دو سهمیه المپیک دیگر در فرانسه هستیم/ مجمع فدراسیون بوکس با نهایت شفافیت برگزار شد حدادی: خودِ صالحی‌امیری گفت برای جراحی به آلمان بروم/ فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد در ایران جراحی خار پاشنه نداریم کمرانی: تعطیلی تمرینات، انتخاب دو ملی‌پوش مسابقات کسب سهمیه را تغییر می‌دهد/ تکواندو در حال بازگشت به گذشته است مهمترین اخبار تسنیم تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود حریرچی: امیدواریم واکسن آنفلو‌انزای تولید داخل ‌تا پاییز ‌آماده‌ عرضه شود / ‌مردم مراقب داروهای تقلبی کرونا باشند اولین بازتاب رسانه‌ای اقدام تجاوزکارانه آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایرانی؛ «راهزنی هوایی خطرناک» گفت‌وگو| افزایش نرخ ارز به تورم دامن می‌زند/ چرا دولت در بازار بورس دخالت می‌کند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال مسکو اینترمیلان فوتبال مسکو اینترمیلان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه زسکا مسکو روسیه که پس از استعدادیابی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال در ایران تصمیم به جذب امیرحسین ریوندی گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن جوان را جذب کرد، احتمالا امشب مقابل بالتیکا از این بازیکن رونمایی کند.

امیرحسین ریوندی که پس از انتقال به زسکا مسکو در مسابقه تدارکاتی مقابل بنیادکار به میدان رفت و خودی نشان داد، در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر روسیه نیمکت نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد که احتمالا این روند برای او به پایان می‌رسد و از او امشب برابر بالتیکا استفاده خواهد شد.

این مدافع 20 ساله ایرانی و آینده‌دار با توجه به عملکردش در تمرینات و شرایطی که زسکا مسکو دارد، احتمالا امشب نخستین بازی خود در لیگ برتر روسیه را انجام می‌دهد و فرصت درخشش مقابل تیم بالتیکا را دارد.

تیم فوتبال زسکا مسکو با بهره‌مندی از ریوندی در لیست بازیکنان خود، از ساعت 22 امشب مقابل تیم رده پانزدهمی بالتیکا قرار می‌گیرد تا یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه را انجام بدهد و فرصت صعود از رده هفتم را دارد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم