Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک برزیلی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از تحمل پنج ماه مصدومیت جراحی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مگنو باتیستا که در هفته‌های گذشته به برزیل سفر کرده بود، بالاخره و پس از پنج ماه مصدومیت، پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

رباط صلیبی هافبک برزیلی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در دیدار تدارکاتی اسفند ماه تیمش مقابل نساجی مازندران پاره شد و او به دلیل مشکلات پروازی و مالی، نتوانست برای جراحی به برزیل بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتیستا: با هزینه خودم به برزیل برمی‌گردم

باتیستا حدود پنج ماه از میادین دور خواهد بود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پارس جنوبی‌ جم بیشتر بخوانید... باتیستا: تا شنبه پول صاحب‌خانه‌ را ندهم، باید منزل را تخلیه کنم/ مدیران پارس جنوبی هر هفته می‌گویند هفته بعد! باتیستا: ۴۰ روز است که مصدوم هستم، تحمل این شرایط خیلی سخت است/ فقط می‌خواهم پول جراحی و بلیتم را بدهند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... باتیستا: تا شنبه پول صاحب‌خانه‌ را ندهم، باید منزل را تخلیه کنم/ مدیران پارس جنوبی هر هفته می‌گویند هفته بعد! باتیستا: ۴۰ روز است که مصدوم هستم، تحمل این شرایط خیلی سخت است/ فقط می‌خواهم پول جراحی و بلیتم را بدهند واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پارس جنوبی‌ جم پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ توهین میلنر به منچستریونایتد در جشن قهرمانی لیورپول ۲ جدول لیگ برتر در پایان روز اول هفته بیست‌وششم/ با برد فولاد، قهرمانی پرسپولیس به تعویق و سهمیه استقلال به خطر افتاد ۳ لیگ برتر فوتبال| تساوی استقلال و نساجی در دیداری که برنده‌اش از قبل مشخص بود/ دیدار یاران قدیمی فقط ۲ گل داشت ۴ صحنه‌ای که تعجب سایپایی‌ها را برانگیخت + عکس ۵ ۲ رکورد جدید سردار آزمون در لیگ برتر روسیه ۶ دهقانی: باید گل میری را ۵۰ بار در روز ببینیم/ می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم ۷ پیشنهاد تیم یونانی به احسان حاج‌صفی ۸ لئو در اینتر؛ شایعه‌ای که پدر مسی باعث آن شد مهمترین اخبار ورزشی موسوی: برنامه‌ریزی و ثبات مدیریت، بزرگترین گمشده استقلال است/ شاگردان مجیدی برای کسب سهمیه شانس هم لازم دارند چینی: به قلعه‌نویی سه سال فرصت دادند، به مجیدی هم بدهند/ استقلال باید برای حسینی رقیب بیاورد ثوری: امیدوار به کسب یک یا دو سهمیه المپیک دیگر در فرانسه هستیم/ مجمع فدراسیون بوکس با نهایت شفافیت برگزار شد حدادی: خودِ صالحی‌امیری گفت برای جراحی به آلمان بروم/ فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد در ایران جراحی خار پاشنه نداریم مهمترین اخبار تسنیم تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود بازتاب مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران در رسانه‌های بین‌المللی آخرین آمار کرونا در کشور/ فوت ۲۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته نامه اعتراض ایران درباره تهدید هواپیمای مسافربری ماهان به شورای امنیت ارسال می‌شود فرصت ۶ ماهه وزارت کشور به متصرفان اراضی ساحلی / تمامی اسناد ‌ویلاها در حریم ۶۰ متری سواحل ‌ابطال می‌شود‌ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پارس جنوبی جم فوتبال پارس جنوبی جم فوتبال پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمد مسعودنیا، رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به کاشت درخت حرا در سواحل مناطق پیرامونی داشته و در این مسیر گام‌های مهمی برداشته است.

وی افزود: با انجام اقدامات لازم و برنامه‌ریزی در جهت توجه به مسائل زیست محیطی مناطق پیرامونی، مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را به محیط زیست استان بوشهر اهدا و این تعداد در سواحل شهرستان‌های مناطق پیرامونی کاشت گردید.

مسعودنیا گفت: عملیات پاکسازی سواحل مناطق پیرامونی یکی از برنامه‌های مهم حوزه محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی است.

وی افزود: در همین راستا در سال گذشته بیش از ۷۰ عملیات پاکسازی سواحل با تلاش و اقدامات شاخص متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه و با مشارکت پیمانکاران، جوامع محلی و سمن‌های فعال در منطقه به ثبت رسیده است.

مسعودنیا گفت: سال گذشته، بیش از ۶ هزار اصله نهال در گونه‌های مختلف بومی و سازگار با منطقه در طبیعت شهرستان‌های همجوار با همکاری پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی کاشته شد.

دیگر خبرها

  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام