Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:17:13 GMT

چرا مدافع استقلال جوراب پاره می‌پوشد؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۱۸۳۱

جوراب های سوراخ شده و طرح دار مدافع چپ استقلال این روزها یکی از نکات قابل توجه آبی های پایتخت است.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی پور یکی از خبرساز ترین بازیکنان دیدار استقلال و نساجی بود. مدافع چپ آبی ها که در دقیقه 90 مسابقه دیروز در یک صحنه مشکوک به پنالتی با بازیکن نساجی برخورد کرد و اعتقاد به پنالتی داشت به خاطر یک اتفاق دیگر هم مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زکی پور در چند بازی گذشته استقلال با جوراب های سوراخ شده و طرح دار وارد زمین می شود. او پشت جوراب های خود 3 سوراخ ایجاد می کند و با طرحی جالب روی آنها وارد زمین می شود که این مساله مورد توجه عکاسان و هواداران قرار گرفته است.


این در حالی است که در بازی های اروپایی نیز در گذشته مشاهده شده که برخی نفرات روی جوراب های ورزشی خود سوراخ هایی ایجاد می کنند و حالا زکی پور نیز به تبعیت از آنها چنین کاری را انجام داده است. اما دلیل این مساله چیست؟


زکی پور در پاسخ به پرسش خبرنگار "ورزش سه" درباره اقدامش عنوان کرد: «واقعیت این است که دوقلوهای پای من بزرگ است و جوراب های جدید باشگاه نیز جنس ضخیمی دارد. از این رو پشت پاهایم اذیت می شود و مجبورم آنها را سوراخ کنم.»


وی ادامه داد: «اگر این کار را نکنم پشت پاهایم دچار گرفتگی می شود و کاری که می کنم ربطی به خودنمایی و این مسائل ندارد. فقط به خاطر این است که از مصدومیت در امان بمانم و البته راحت تر بتوانم در زمین بازی کنم.»

 

 


زکی پور در پایان افزود: «در بازی های اروپایی نیز من خودم چندین بار دیده ام که بازیکنانی که دوقلوی بزرگی دارند جوراب هایشان را سوراخ می کنند و کار من هم به همین دلیل است.»

استقلال تهران میلاد زکی پور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران میلاد زکی پور زکی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر کرده که غایبان زیادی برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی دارد.

علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش به این مسابقه نرسید. عالیشاه هفته گذشته مصدوم شد و این بازی را از دست داد. همچنین سعید صادقی به علت سرماخوردگی به اراک نرفت.

در شرایطی که انتظار می‌رفت وحدت حنانوف پس از یک ماه مصدومیت به لیست پرسپولیس برگردد اما نام او در جمع نیمکت نشینان سرخ‌ها نیز وجود ندارد.

پرسپولیس باتوجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر از بازی بعدی لیگ برابر سپاهان در صورت آمادگی وحدت می‌تواند روی او حساب کند اما او بازی با آلومینیوم را نیز از دست داد.

دیگر خبرها

  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • (ویدئو) کروکودیلی که در چنگال شیر‌ها گرفتار و تکه پاره شد
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها