Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@09:32:30 GMT

ضرورت نصب سرعت‌کاه در معابر شهری خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۵۲۹۶

ضرورت نصب سرعت‌کاه در معابر شهری خرم‌آباد

سرهنگ کریم حسنوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه رفتارهای ترافیکی رانندگان در سطح شهرستان خرم‌آباد تغییر کرده همچنین سرعت خودروها در معابر بالا رفته و ما شاهد واژگونی خودروها هستیم از این رو ایمن سازی و آرام سازی استاندارد معابر باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: همه مراکز استانها مجهز به مانیتورینگ و ثبت تخلفات اتوماتیک هستند اما در شهرستان خرم‌آباد در این راستا مشکلاتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خرم‌آباد ادامه داد:  آرام سازی باید با دوربین ثبت سرعت انجام شود اما می‌توان با نصب سرعت کاه های استاندارد در این راستا اقدام کرد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: تامین امنیت ترافیکی وظیفه پلیس راهنمایی و رانندگی است لذا از این پس  مشکلات شخصی برخی رانندگان را شناسایی و در اختیار مسئولین مرتبط قرار خواهیم داد.

وی افزود: یک خودرو ثبت تخلف خودکار با همکاری شهرداری در اختیار راهنمایی و رانندگی قرار گرفت که تخلفات ساکن کنار معابر را به صورت اتوماتیک در اختیار سامانه قرار می دهد.

سرهنگ حسنوند گفت: شهرستان خرم‌آباد تک هسته ای است و فاصله بین پل حاجی تا چهار راه فرهنگ بیشترین ترافیک را داشته و بسیاری از تخلفات ترافیکی در این خیابان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: باید تقاضای سفر به مرکز شهر را با پراکنده کردن خدمات به نقاط دیگر کاهش دهیم چراکه کاهش سفر درون شهری به مراکز خرید باعث‌ کاهش ترافیک می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خرم آباد گفت حداکثر سرعت در میادین ۳۰ و در معابر شهری ۵۰ کیلومتر است که برخی از رانندگان بدون توجه به قوانین و مقررات و با افزایش سرعت باعث بروز مشکلاتی می‌شوند.

در حادثه روز جمعه در خیابان شریعتی خرم اباد بر اثر برخورد خودرو ۲۰۶ به تیر چراغ برق راننده خودرو جان خود را از دست داد.

برچسب‌ها خرم آباد شهرداری خرم آباد لرستان پلیس راهنمایی و رانندگی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرم آباد شهرداری خرم آباد لرستان پلیس راهنمایی و رانندگی ایران خرم آباد شهرداری خرم آباد لرستان پلیس راهنمایی و رانندگی ایران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد