Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال استقلال به عنوان بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ رسید اما مدافعان پرسپولیس در پُست‌های خود به این عنوان نرسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان مهلت شرکت در نظرسنجی بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، وریا غفوری با کسب 92 درصد از آرا در صدر این نظرسنجی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی شجاع خلیل‌زاده و سید جلال حسینی در میان نامزدهای برترین مدافع وسط لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 دیده می‌شد که هر کدام تنها یک درصد از مجموع رای کاربران را به خود اختصاص دادند. پدرو میگوئل مدافع السد قطر در این نظرسنجی با 97 درصد آرا به مقام نخست رسید.

ابلاغ قوانین جدید لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه‌های ایرانی

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال شجاع خلیل‌زاده سیدجلال حسینی وریا غفوری لیگ قهرمانان آسیا بیشتر بخوانید... اعلام آخرین فرصت ارسال فهرست بازیکنان تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام آخرین فرصت ارسال فهرست بازیکنان تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا واژه های کاربردی مرتبط فوتبال شجاع خلیل‌زاده سیدجلال حسینی وریا غفوری لیگ قهرمانان آسیا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ امیری: می‌خواهم با پرسپولیس دوباره قهرمان شوم/ در نبود هواداران کار سختی داشتیم ۳ محمدخانی: نمی‌توانیم بگوییم یک تیم ۴ سال با کمک دیگران قهرمان شده است/ پرسپولیسی‌ها به حق‌شان رسیدند ۴ جیوبا: آزمون نتوانست در تعداد گل‌ها مرا شکست دهد/ او از من به عنوان برادر بزرگترش قدردانی کرد ۵ لیگ دسته اول فوتبال| مس رفسنجان از ساوه به لیگ برتر پل می‌زند؟ / دیدار تعیین‌کننده «دومی‌ها» در کرمان ۶ پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام حذفی فرانسه شد/ مصدومیت شدید امباپه را از میدان خارج کرد ۷ گل‌محمدی: هر چقدر از بازیکنانم تعریف کنم کم است، آنها از جان مایه گذاشتند/ در شهر اولین‌ها رکوردشکنی کردیم ۸ جشن قهرمانی پرسپولیس در شهر اولین‌ها/ کری سرخ‌ها با عدد ۴ بعد از پوکر قهرمانی + تصاویر مهمترین اخبار ورزشی آشوبی: پوکر پرسپولیس سورپرایز فوتبال ایران است/ گل‌محمدی فصل آینده تیم جذاب‌تری می‌سازد محمدخانی: نمی‌توانیم بگوییم یک تیم ۴ سال با کمک دیگران قهرمان شده است/ پرسپولیسی‌ها به حق‌شان رسیدند گل‌محمدی: هر چقدر از بازیکنانم تعریف کنم کم است، آنها از جان مایه گذاشتند/ در شهر اولین‌ها رکوردشکنی کردیم اوجاقی: در فضای کرونایی به دنبال ارتقای علمی ورزشکاران، مربیان و داوران هستیم/ تا اطلاع ثانوی هیچ رویدادی در ووشو نداریم مهمترین اخبار تسنیم باقری: راهزنی هوایی آمریکا تهدیدی جدی برای امنیت هوانوردی جهانی است اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم کارت اعتباری سهام عدالت به زودی ارائه می‌شود اندر حکایت جان گرفتن دوباره واگذاری‌های دولت در قالب رد دیون درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال شجاع خلیل زاده سیدجلال حسینی وریا غفوری لیگ قهرمانان آسیا فوتبال شجاع خلیل زاده سیدجلال حسینی وریا غفوری لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن