Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا رئیسی در گفتگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به تشریح جزئیات پروتکل‌های بهداشتی آزمون‌های پیش رو در کشور پرداخت و اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که آزمون‌ها به دلیل شیوع کرونا در کشور لغو نشوند؛ به همین جهت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری آزمون‌های ایمن تدوین کرده ایم.

 وی در ادامه تصریح کرد: براساس استانداردهایی که ما در پروتکل‌های بهداشتی برگزاری آزمون‌های سراسری در نظر گرفته ایم، میزان فضایی که باید برای هر فرد اختصاص داده شود افزایش یافته است و می توان گفت سلامت دانشجویان با اجرای دقیق این پروتکل تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی وزیر بهداشت تاکید کرد: ما برای شرایط مختلف برگزاری آزمون‌ها پروتکل‌های متفاوتی را تنظیم کرده‌ایم مثلاً اگر آزمون در یک فضای سرپوشیده برگزار شود یک نوع پروتکل و اگر هم در فضای باز برگزار شود پروتکل‌های دیگری را اجرا خواهیم کرد اما در فضای سرپوشیده آزمون‌ها باید تهویه مناسبی قرار داشته باشد و تعداد افرادی که در این فضا قرار می‌گیرند باید استاندارد باشد؛ ضمن اینکه زمان حضور افراد در حوزه های امتحانی نیز باید مطابق دستورالعمل باشد.

دکتر رئیسی تاکید کرد: براساس پروتکل‌های تدوین شده برای موارد فوق، از ورود افراد دارای علامت به حوزه های برگزاری آزمون‌های سراسری جلوگیری می‌کنیم؛ ضمن اینکه داوطلبان بیمار به هیچ عنوان نباید در جلسه آزمون حضور داشته باشند در این شرایط است که می‌توانیم عنوان کنیم که پروتکل‌های اجرای آزمون‌ها رعایت شده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت مسئول نظارت بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در آزمون‌های پیش روی کشور است و این وزارتخانه در نظارت‌های خود بر نحوه اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های برگزاری امتحان تاکید دارد و اگر در مناطق قرمز و یا حتی سفید این پروتکل‌ها با دقت اجرایی نشوند امکان برگزاری آزمون در آن حوزه وجود ندارد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرد: دانشجویان قبل از برگزاری آزمون‌ها در سامانه خود اظهاری ثبت‌نام کنند و بر این اساس شرایط برگزاری آزمون برای داوطلبانی که به این ویروس مبتلا و یا مشکوک هستند متفاوت خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون ها پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک

خبر عجیب رییس سازمان سنجش:برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزارهای جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزارها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075610 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • یک‌بار دیگر کنکور ویرانگر!
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت