Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:09:22 GMT

۳۲۵ مداح درانتخابات کانون مداحان زنجان شرک کردند

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۷۲۲۸

۳۲۵ مداح درانتخابات کانون مداحان زنجان شرک کردند

حجت‌الاسلام سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: چهارمین دوره انتخابات کانون چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان استان زنجان با مشارکت ۳۲۵ مداح مستمر و درنهایت صحت و با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی اظهار کرد: هدف از تشکیل کانون مداحان، ساماندهی ذاکرین ستایشگران و مداحان اهل‌بیت (ع)، نظارت بر عملکرد تخصّصی و شأنی آن‌ها، ارتقای کمی و کیفی سطح مداحان، تعیین متولی خاص در امور مدّاحان، جریان شناسی مدّاحی از حیث محتوا، الحان و اشعار و همچنین هدایت فعّالیّت‌های تبلیغی مدّاحان در راستای نهضت تبیین اسلام ناب محمدی (ص) در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: صحت و سلامت و با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی، چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان به‌طور هم‌زمان در سطح استان همراه با پاره‌ای تغییرات نسبت به دور گذشته برگزار شد و تعداد ۳۲۵ نفر از بین ۴۰۰ مداح مستمر واجد شرایط؛ یعنی مداحانی که در طول سال به‌طور مداوم به امر مداحی مشغول هستند، پای صندوق‌های رأی آمدند و از این طریق اعضای هیئت‌مدیره و رئیس کانون مداحان شهرستانی مشخص شد.

احمدی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل برگزاری انتخابات کانون مداحان، امسال شاهد تغییراتی در ترکیب اعضای کانون مداحان بودیم که یکی از آن تغییرات، حضور مداحان شاخص در انتخابات کانون مداحان بود؛ که این حضور رشد و تعالی فعالیت‌های مداحان بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: از بین رؤسای کانون مداحان شهرستانی تعداد ۴ نفر و از بین مداحان شاخص که طی انتخاباتی جداگانه مشخص شدند تعداد ۳ نفر و مجموعاً ۷ نفر به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره کانون مداحان استان معرفی شدند که در اولین فرصت با برگزاری جلسه اعضای هیئت مدیره، رئیس کانون مداحان استان نیز مشخص خواهد شد.

کد خبر 4982265

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید احمدی مداحان تبلیغات اسلامی زنجان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه بیرجند ازدواج مسکن وزارت بهداشت انتخابات کانون مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • مداحی که منبعش گوگل است به درد مداحی نمی‌خورد
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود