Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد بحرانی است گفت: مستمری کمیته امداد گره گشا نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، یحیی صادقی صبح امروز در نشست با مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه 8 درصد خانوارهای کشور تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند اظهار داشت: این درصد در استان کرمان 13 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه 10 درصد از جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد هستند ادامه داد: 120 هزار خانواده در استان کرمان مددجوی کمیته امداد بوده و این نهاد مستمری دریافت می‌کنند.

مدیر‌کل کمیته امداد استان کرمان: واریزی 50 میلیون تومانی به حساب مددجویان قلعه‌گنجی از سوی کمیته امداد نبوده استبیش از 20 هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارد551 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان کرمان افتتاح می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان کمبود اعتبارات را یکی از مشکلات کمیته امداد عنوان کرد و گفت: نزدیک به هزار و 600 نوعروس کرمانی در حال حاضر پشت نوبت دریافت جهیزیه هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه مستمری مددجویان کمیته امداد در شرایط کنونی برای این خانوارها گره گشا نیست افزود: مستمری کمیته امداد برای یک خانواده پنج نفره حدود 500 هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه در مجلس قبل مستمری مددجویان کمیته امداد سه برابر شده است ادامه داد: عمده مشکل مددجویان کمیته امداد در استان کرمان مسکن است که در سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه به استان کرمان این مسئله پیگیری شد.

صادقی با بیان اینکه عمده‌ترین بحران ما در شهر کرمان و سیرجان است تصریح کرد: 60 درصد مددجویان کمیته امداد استان کرمان بانوان سرپرست خانوار هستند که در شرایط اقتصادی کنونی و میزان مستمری که دریافت می‌کنند و با وجود اجازه مسکن یک بحران است.

وی با اشاره به اینکه تناسبی بین نیروهای کاری ما در استان کرمان و تعداد مددجویان و مددکاران وجود ندارد گفت: هر مددکار ما بعضا هزار پرونده دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه در چهار ماه گذشته سال جاری هزار و 700 شغل توسط کمیته امداد در استان کرمان ایجاد شده افزود: همیشه سهمیه اشتغال کمیته امداد بیش از 100 درصد محقق می‌شود و از همکاری بانک‌ها تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه 7 هزار و 198 شغل توسط کمیته امداد در سال گذشته در استان کرمان ایجاد شده است گفت: سهمیه امسال کمیته امداد 4 هزار و 504 مورد است که تاکنون  هزار و 800 مورد محقق شده است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مددجویان کمیته امداد استان کرمان بیشتر بخوانید... ‌۲۰ هزار خانوار جدید زیرپوشش کمیته امداد کرمان قرار گرفت‌ سیل به ۱۰۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد کرمان آسیب وارد کرد ۱۹ هزار کودک زیر ۶ سال کمیته امداد کرمان سوءتغذیه دارند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ‌۲۰ هزار خانوار جدید زیرپوشش کمیته امداد کرمان قرار گرفت‌ سیل به ۱۰۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد کرمان آسیب وارد کرد ۱۹ هزار کودک زیر ۶ سال کمیته امداد کرمان سوءتغذیه دارند واژه های کاربردی مرتبط مددجویان کمیته امداد استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ۳ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۴ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ماجرای زمین‌خواری ۳۰ ساله در گلستان / ‌نجات جنگل ۴۰ میلیون ساله ناهارخوران با دستور "رئیسی" ۵ خبر خوش حریرچی برای پرستارانی که در اوج کرونا به‌کارگیری شدند/ به مرور همه را استخدام می‌کنیم+ فیلم ۶ قم در شرایط هشدار شیوع مجدد کرونا قرار دارد ۷ کمک‌هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ‌پرداخت می‌شود+ فیلم ۸ اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم مهمترین اخبار استانها ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود گزارش ویدیوئی| روایتی از مصائب ‌بیماران اورژانسی در "سوران" / ‌جاده‌های‌ ‌صعب‌العبوری که جان می‌گیرند افشاگری رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از رانت قیمت‌گذاری ‌‌سنگ آهن / با مواد اولیه ارزان ‌فولاد گران تحویل مردم ‌می‌دهند اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری محرم چه در مناطق قرمز و چه سفید برگزار شود عراق| خروج تروریست‌های آمریکایی‌ از پایگاه «بسمایه» در بغداد خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران اولین گام مجلس یازدهم برای مبازره با جرائم اقتصادی با تدوین یک طرح+متن طرح ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد استان کرمان مددجویان کمیته امداد استان کرمان مددجویان کمیته امداد استان کرمان کمیته امداد استان کرمان کمیته امداد کرمان پوشش کمیته امداد کمیته امداد استان کرمان تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی صبح سه شنبه در گفت و گو با رسانه ها اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و به منظور ترغیب مددجویان معزز جهت مشارکت در احیای صنعت نوغان و توانمندسازی آنان، تعداد ۵ هزار جعبه نوغان بین مددجویان داوطلب پرورش کرم ابریشم در حال توزیع می باشد.

مدیر کل کمیته امداد گیلان، با بیان اینکه استان گیلان خاستگاه تولید ابریشم در ایران بوده است، عنوان کرد: این طرح به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای روستائیان به منظور جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها، کمک برای حمایت صنعت نوغانداری و افزایش درآمد برای خانوارهای تحت پوشش اجرا می گردد.

اهرابی، اضافه کرد: برگزاری کلاس های مشاوره ای و انگیزشی، دوره های آموزشی فنی و توسعه پرورش کرم ابریشم، توسعه باغات توت با واگذاری نهال اصلاح شده رایگان و خرید مستقیم و تضمینی از کشاورزان به منظور قطع واسطه گری، از دیگر اقداماتی است که در این زمینه صورت می پذیرد.

وی، با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای پرورش کرم ابریشم به مددجویان از دیگر اقدامات کمیته امداد است، گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه برای پرورش کرم ابریشم از محل اعتبارات بانکی، اشتغال روستایی و اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان حداکثر تا مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای مددجویان فعال در زمینه نوغانداری اهداء می گردد.

اهرابی با اشاره به اینکه زنجیره کامل تولید در حوزه صنعت ابریشم در استان ایجاد گردیده است، تشریح کرد: تمامی مراحل خرید تضمینی پیله تر ابریشم از مددجویان، استفاده از قابلیت ها و پتانسیل های صنایع تبدیلی داخل استان به منظور تبدیل پیله تر به پیله خشک، استفاده از صنایع تکمیلی استانی به منظور تبدیل پیله خشک به نخ و تحویل نخ ابریشم به مددجویانی که در عرصه تولید فرش ابریشم فعال هستند با نظارت و حمایت کمیته امداد انجام می شود.

اهرابی، با بیان اینکه بسیاری از مددجویان کمیته امداد گیلان، استعداد و توانایی کار دارند اما شرایط و سرمایه کافی برای ایجاد شغل ندارند، اضافه کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان گیلان با ایجاد اشتغال پایدار همواره جزء برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این نهاد است و بر این اساس کمیته امداد با پرداخت تسهیلات ارزان، آن‌ها را در مسیر خودکفایی قرار می‌دهد.

وی، حمایت از ترویج مشاغل و صنایع بومی استان را یکی از رسالت های کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی عنوان کرد و افزود: خدمات مشاوره ای، اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و اجرای طرح توسط این عزیزان با نظارت ۳ تا ۵ ساله جهت پایداری طرح از جمله حمایت های کمیته امداد در این بخش می باشد.

گفتنی است، در سال گذشته ۱۵۰ تُن پیله ابریشم توسط ۲ هزار مددجوی کمیته امداد استان به ارزش ریالی ۳۷ میلیارد تومان تولید شد.

کد خبر 6092733

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد