Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@07:19:43 GMT

کتاب «ماجرای عجیب یک جشن تولد» به چاپ سوم رسید

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۳۸۶۱۷

کتاب «ماجرای عجیب یک جشن تولد» به چاپ سوم رسید

کتاب «ماجرای عجیب یک جشن تولد» نوشته جواد کلاته عربی شامل زندگینامه مستند شهید مدافع حرم مهدی ثامنی راد توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ سوم رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «ماجرای عجیب یک جشن تولد» نوشته جواد کلاته عربی به‌تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ سوم رسیده است.

این کتاب شامل خاطرات و زندگی مستند شهید مهدی ثامنی‌زاد از شهدای مدافع حرم است که در حلب به شهادت رسید و به‌تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاپ دوم این‌کتاب روز سه‌شنبه ۲۷ تیر رونمایی شد.

جواد کلاته عربی محقق و پژوهشگر ادبیات دفاع مقدس که پیش‌تر، کتاب‌هایی چون «مگر چشم تو دریاست»، «فرمانده لاله‌ها»، «مگر چشم تو دریاست»، «مگر چشم تو دریاست» و «هیاهوی سکوت» را با رویکرد مستندنگاری از زندگی شهدای دفاع مقدس در کارنامه ثبت کرده، در کتاب جدید خود سراغ ثبت زندگی و جنگ شهید مهدی ثامنی‌راد به‌عنوان یکی از شهدای مدافع حرم رفته است.

تا سال گذشته، مهدی ثامنی‌راد را شهید جاویدالاثر می‌خواندند اما از سال گذشته که پیکرش به کشور بازگشت و همسرش از مردم به‌خاطر بدرقه باشکوه پیکر وی قدردانی کرد، این عنوان از نام او برداشته شد. با این حال، هنوز خیلی از شهدایی که همراه وی در استان حلب سوریه به شهادت رسیدند، به کشور بازنگشته‌اند. مهدی ثامنی راد متولد سال ۱۳۶۱ در شهر ری بود که تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده بود و در ورامین زندگی می‌کرد. به‌گفته اقوام این شهید، او و همسرش سال‌ها در انتظار فرزند بودند و وقتی ثامنی راد به شهادت می‌رسد، تنها چندماه از تولد دختر خردسالش می‌گذشته است.

چاپ سوم «ماجرای عجیب یک جشن تولد» با ۳۴۰ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه شده است.

انتهای پیام/4028/

منبع: آنا

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم ادبیات مقاومت ماجرای عجیب یک جشن تولد مهدی ثامنی راد چاپ سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی

دریافت 9 MB کد خبر 6090108

دیگر خبرها

  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • کتاب «سقوط اسرائیل» به چاپ ششم رسید
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت