Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسی احمدی روز شنبه در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: تقویت بیمارستان‌های کنگان و دیر و برطرف کردن مشکلات آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی یادآورشد:حوزه سلامت از اولویت‌های اصلی مردم است و هر نوع غفلت در این زمینه ممکن است سلامت مردم را به خطر بیندازد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:آمادگی کامل بخش‌های مختلف درمانی استان به ویژه شهرستان‌های جنوبی (دیر، کنگان، جم و عسلویه) با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مدافعان سلامت با همه محدودیت‌ها و کمبودها در این شرایط سخت با تمام توان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند بنابراین مردم نیز به خاطر آن‌ها با رعایت نکات بهداشتی در مسیر کنترل و پیشگیری کرونا تلاش بیشتری بکنند.

سعید کشمیری اضافه کرد: در زمان حاضر 338 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند از این شمار 171 مورد مثبت قطعی هستند که در 24 ساعت گذشته 30 مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی یادآورشد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 18 هزار و 900 مورد بیمار حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد پنج هزار و 499 مورد بستری و پنج هزار و 161 مورد از آنان درمان و با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها عسلویه مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عسلویه مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا عسلویه مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند