Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،سرهنگ سیدهادی موسوی روز شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در خلخال افزود: پارک صدها دستگاه خودرو متعلق به کسبه و صاحبان واحدهای صنفی در کنار خودروهای متعلق به کارکنان بانک‌های واقع در میدان آزادی و مسیر خیابان امام خمینی ،مظفر عزیزی ،کارگر شمالی و جنوبی از ساعات اولیه صبح تا پایان روز کاری موجب ایجاد ترافیک سنگین و گاهی راه‌بندان‌های طولانی در معابر مرکز شهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پلیس راهور برای پیشگیری از ازدحام خودرو و افراد در معابر مرکزی این شهر و در جهت اقدامات پیشگیرانه از کرونا اقدام به یک طرفه‌کردن خیابان امام خمینی در روزهای گذشته کرده بود که با توجه به درخواست مکرر بازاریان این اقدام بصورت موقت متوقف شده ولی چنانچه بازاریان خلخال نسبت به همکاری با اداره راهور در زمینه پرهیز از تردد به محل کسب خود با خودرو و پارک آن در ۲ طرف کنار خیابان در مرکز شهر بی‌توجه باشند، اداره راهور فرماندهی انتظامی خلخال به ناچار مجددا اقدام به یک طرفه کردن این خیابان برای جلوگیری از ترافیک و شلوغی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی خلخال با بیان اینکه افزایش قابل توجه فعالیت دستفروشان ، دوره‌گردان و سدکنندگان معابر در خیابان‌های اصلی این شهر نیز از عوامل ایجاد ترافیک سنگین و راه‌بندان در معابر واقع در مرکز این شهر است، اظهارداشت: این فرماندهی همانند روزهای آغازین کرونا در خلخال برای جمع‌آوری سد معابر با شهرداری اعلام همکاری می‌کند.

وی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا در منطقه اداره اماکن انتظامی فرماندهی انتظامی خلخال نسبت به اعزام گروه‌های بازرسی و نظارت بر بازار و همچنین مشارکت در گروه‌های بازرسی مشترک واحدهای صنفی اقدام کرده و شدت برخورد با واحدهای صنفی متخلف و بی‌توجه به رعایت موارد پیشگیرانه از کرونا از جمله پلمب واحدهای صنفی در دستور کار اداره اماکن انتظامی این شهرستان قرار دارد.

وی افزود: اجاره مخفیانه سوییت‌ها و خانه‌مسافرها دور از چشم ماموران ستاد قرارگاه زیستی خلخال به عنوان مشکلی مهم در افزایش آمار ابتلا به کرونا تبدیل شده و از شهروندان

درخواست می‌شود در صورت مشاهده چنین تخلفاتی از سوی متخلفان مراتب را به مراجع ذیربط جهت برخورد قانونی و پیشگیری از ادامه این گونه کارهای خلاف اطلاع دهند.

برچسب‌ها شورای شهر خلخال فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرداری خلخال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر خلخال فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرداری خلخال شورای شهر خلخال فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرداری خلخال انتظامی خلخال واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۳۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران کلانتری نواب صفوی مشهد متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو به دام افتاد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهددر تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را به‌دست آورده و آن‌را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب‌پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی روز گذشته متهم را در حالی پرسه‌زنی در اطراف خودروهای پارک شده در محدوده خیابان 17 شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد. پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده به 46 فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

نگهبان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...