Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار کردستان نیاز به مسکن را یکی از دغدغه‌های مردم عنوان کرد و گفت: در راستای حل این مشکل ضمن ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف، نهایت تلاش را بکار گرفته تا دغدغه مردم را برطرف کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ساخت 374 واحد مسکونی در کامیاران اظهار داشت: زمین موردنیاز ساخت این 374 واحد 148 قطعه بوده که 53 قطعه آن جهت احداث 106 واحد مسکن روحانیون به مرکز بزرگ، 18 قطعه جهت احداث 54 واحد مسکن اقشار کم‌درآمد به بنیاد مسکن‌، 44 قطعه جهت احداث 88 واحد مسکن خانواده معظم شهدا و ایثارگران به بنیاد شهید، 9 قطعه جهت احداث 54 واحد مسکن محرومین به کمیته امداد و 24 قطعه جهت احداث 72 واحد مسکن مشاغل آزاد به تعاونی مسکن مهر شماره 9 کامیاران واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تصمیم بر این است تا بر اساس نیاز در جهت احداث واحدهای مسکونی توسط تعاونی‌هایی که مشکل ندارند، اقدام شود.

اختصاصی|ورود مجلس به "گرانی مسکن"/خبرهای خوشی برای جوانان فاقدمسکن در راه استمتقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟

استاندار کردستان نیاز به مسکن را یکی از دغدغه‌های مردم عنوان کرد و افزود: در راستای حل این مشکل ضمن ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف، نهایت تلاش را بکار گرفته تا دغدغه مردم را برطرف کنیم.

مرادنیا اظهار کرد: خوشبختانه امروز در کامیاران کار احداث 374 واحد مسکونی در سایت 2400 واحد مسکونی آغاز شده و امیدواریم در سریع‌ترین زمان ممکن، تحویل متقاضیان شود.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT12 بیشتر بخوانید... انتقال واحدهای مسکن مهر مشکل‌دار به طرح ملی مسکن اعتبار ودیعه مسکن از کجا تأمین شد؟ بانک مرکزی یا فروش اوراق؟ ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن آغاز شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انتقال واحدهای مسکن مهر مشکل‌دار به طرح ملی مسکن اعتبار ودیعه مسکن از کجا تأمین شد؟ بانک مرکزی یا فروش اوراق؟ ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن آغاز شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۲ معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ ۳ متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن در استان‌ها چکار کنند؟ ۴ خبر خوش حریرچی برای پرستارانی که در اوج کرونا به‌کارگیری شدند/ به مرور همه را استخدام می‌کنیم+ فیلم ۵ اختصاصی| پاسخ کارگران هپکو به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند/ اعتراضات صنفی است+ فیلم ۶ قم در شرایط هشدار شیوع مجدد کرونا قرار دارد ۷ کمک‌هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ‌پرداخت می‌شود+ فیلم ۸ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: سقف تسهیلات ودیعه مسکن ۱۰۰میلیون تومان تعیین شد/ ‌قرارداد رسمی ‌الزامی شد مهمترین اخبار استانها ‌قدردانی معاون وزیر بهداشت از رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم رضوی / مسافرت در شرایط کنونی ‌توصیه نمی‌شود آیت‌الله خاتمی در گفت‌وگو با تسنیم: نماز جمعه مقتدر فرهنگی پشتیبان همیشه انقلاب اسلامی است محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا در خراسان رضوی اعمال می‌شود / تشدید سخت‌گیری در مساجد و حسینیه‌ها سخنگوی باشگاه سپاهان: حال عمومی قلعه‌نویی خوب است/ تا پایان فصل خبری از انتخاب مدیرعامل نیست مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ایجاد دوگانه عزاداری و سلامت غلط است/مراسم های محرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود لبنان|سفر بی‌ثمر وزیرخارجه فرانسه برای لبنانی‌ها/ امیدها به طرح نجات غربی‌ها بر باد رفت عراق| خروج تروریست‌های آمریکایی‌ از پایگاه «بسمایه» در بغداد فرمانده مرزبانی ناجا: ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود / اجازه ‌‌‌تجاوز به بیگانگان را نمی‌دهیم‌ خوشرو: همکاری با چین راهبردی است/ شکست آمریکا در منزوی کردن ایران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قطعه جهت احداث واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال با حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

«حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی» رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه وضعیت صنعت چای همواره در دستور کار دولت قرار دارد، اظهار کرد: دولت برای کمک به چایکاران ۲۵ درصد قیمت مصوب را پرداخت می‌کند تا با حمایت از این صنعت، شاهد افزایش تولید چای در کشور باشیم.

وی با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: بخشی از تولیدات استان گیلان به صنعت چای اختصاص دارد باید تلاش شود تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی تمام اقدامات لازم در راستای افزایش تولید چای صورت گیرد.

رئیس شورای قضائی استان یکی از مشکلات استان را معضل چای سنواتی دانست و تصریح کرد: چای گیلان همواره در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی جای داشته و مساله چای سنواتی نباید موجب خدشه دار شدن نام و نشان چای گیلان شود.

وی حل دغدغه چای سنواتی را در گرو تدبیر و اتخاذ روش‌های منطقی و عقلانی عنوان نمود و افزود: اراده همه مسؤولان بر این است که این مشکل بدون شتابزدگی و با کمک دولت و بخش‌های خصوصی و مردمی مرتفع گردد.

این مقام ارشد قضائی با اشاره به اینکه چای سنواتی اکنون به یک تهدید برای استان تبدیل شده اضافه کرد: چای سنواتی باید تعیین تکلیف شده و نگرانی کشاورزان و کارخانجات چای، برطرف شود.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبارها باید مدبرانه باشد و چای‌های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحاء گردد.

کد خبر 6090030

دیگر خبرها

  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان