Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانتری با اشاره به راه اندازی ایستگاه غربالگری با امکانات قوی و کنترل ورود خودروهای با پلاک غیربومی از برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد مقابله با کرونا گفت: نیاز است که مطب‌ها پروتکل‌ها را بیشتر رعایت کنند، افرادی که رعایت می کنند تشویق شوند و با افرادی که رعایت نمی کنند باید برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری بیان کرد: موضوع نگران‌کننده در بویراحمد سرعت روند افزایشی است اگر با این سرعت جلو بورد کار سخت می شود.

وی افزود: شرمنده تالاردارها و پاساژ ها هستیم می خواهیم مردم سلامت باشند دستگاه قضایی ما اگر تا ۲ شب در خیابان است برای حفظ سلامت مردم است.

کلانتری ادامه داد: مجبور هستیم از امروز یک ایستگاه غربالگری قوی با امکانات قوی و کنترل ورود خودروهای با پلاک غیر بومی انجام شود از امروز به مدت یک هفته انجام شود خدمت افراد حفظ شود اما کنترل نیز جدی شود.

وی تاکید کرد: به همکاری همه ائمه جمعه و تریبون‌دارها نیاز داریم رساته ها کمک کنند مهمترین مسله حیات انسان هاست.

کلانتری با اشاره به در پیش بودن ماه محرم گفت: با رعایت پروتکل ها باید انجام شود اصل مراسم هست اما در فضای باز باشد، عزاداری امام حسین رمز حیات ماست مجالس عزاداری ما باید الگو باشد همه موارد رعایت شود تلاش کنیم در استان الگوی کشور باشیم، چه اشکال دارد نذر ماسک داشته باشیم که هیچکس بدون ماسک وارد مجالس نشود.

وی در ادامه این نشست گفت: گچساران در وضعیت قرمز است اما زحمت هایی کشیده شده است از مردم گچساران تشکر می کنم در آنجا اگر کسی ماسک استفاده نکند زشت است فرهنگ خوبی در گچساران شکل گرفته است در هفته آینده شاهد بهتر شدن وضعیت این شهر خواهیم بود.

استاندار تاکید کرد: به دنبال اقدام مقابله ای نیستیم باید کار مشارکتی فرهنگی داشته باشیم این کار مقابله ای فقط در شرایط اضطرار است و راهی نمی ماند برخورد مقابله ای آخر خط است و خواست ما نیست مگر اینکه مجبور شویم چاره ای جز بستن مکانی مثل آبشار نداریم همه باغ و تالارها در آبشار باید بسته شود تبعیضی نباید باشد باید اعمال شود و در جلسه مصوب شده است.

کلانتری ادامه داد: تالارها این هفته کاملا تعطیل است ما نیز از وجود نشاط و شادی دیگران خوشحال می شویم اما شرایط مناسب نیست و باید کنترل شود عروسی در منزل بدتر است چون فضا هم بسته است.

وی اضافه کرد: در این شرایط کارت عروسی در حقیقت دعوت به کرونا است چه اصراری است که در این شرایط سخت مردم را جمع کنیم، این تجمعات نباید شکل بگیرد با چه بیانی بگوئیم این تجمعات نباید شکل بگیرد اکر شرایط را آرام کنیم کار تالارها هم شروع می شود.

استاندار تاکید کرد: ما مخالف عروسی نیستیم بلکه مخالف تجمع هستیم با کسانی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند برخورد می شود چرا باید لشکر لشکر آدم به مراسم ترحیم بیایند، ما دنبال برخورد نیستیم مجبورمان می کنند اما با عوامل به خطر انداختن جان مردم برخورد می کنیم با اراذل اوباشی که مقابله کنند برخورد می شود.

کلانتری ادامه داد: آرایشگاه ها و گیم نت هایی که بهداشت را رعایت نمیکنند تعطیل کنید هر کدام هم رعایت میکنند خودم کادو آنها را می دهم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: اکنون واکسن و داروی قطعی وجود ندارد، و تنها جایگزینی به نام ماسک، عدم حضور در تجمعات و رعایت بهداشت است، باید یاد بگیریم می توانیم با کرونا زندگی کنیم و تلفات نداشته باشیم .

استاندار در پایان گفت: رفتار بسیار متمدنی از گچساران دیدم اگر کسی ماسک ندارد شبیه این است کار زشتی انجام داده است خروجی همه اقدامات این است که برای حفظ سلامتی مردم تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی‌منش صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن روز ملی خلیج فارس برنامه‌های متنوعی به همین مناسبت در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی از انعکاس برنامه روز ملی خلیج‌فارس در شبکه‌های ملی و خبرگزاری‌ها و دعوت از ۱۹ شبکه خارجی خبر داد و بیان کرد: شبکه‌ها و کانال‌های خارجی برای حضور در روز ملی خلیج‌فارس در بوشهر دعوت شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه کرد: شبکه‌های مختلف تلویزیونی، ترکیه، اسپانیا، آلمان، روسیه، ایتالیا، لبنان، چین، عراق، آمریکا، انگلیس، امارات متحده عربی، قطر و دیگر کشورها برای انعکاس روز ملی خلیج‌فارس به بوشهر دعوت شده‌اند.

سجادی‌منش با اشاره به دعوت از شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌ها، نویسندگان، کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان و دیگر هنرمندان برای روز ملی خلیج‌فارس در بوشهر اضافه کرد: این مجموعه با هدف مشاهده و انعکاس تاریخ مقاومت مردم استان بوشهر در حاشیه خلیج‌فارس در ادوار مختلف تاریخی دعوت شده‌اند.

وی بازدید از کنسولگری انگلیس، عمارت امیریه، ساختمان‌های تاریخی در بافت بوشهر، قبر ژنرال انگلیسی، گورستان متجاوزان انگلیسی و موزه خلیج فارس را از جمله برنامه‌های یاد شده دانست و بیان کرد: اقتدار تاریخ مقاومت استان بوشهر در این برنامه نشان داده می‌شود و تا به اطلاع مردم جهان رسانده شود.

رزمایش اقتدار در نوار ساحلی بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر تاریخ مقاومت استان بوشهر را پیش از اسلام در منطقه سیراف نام برد و اضافه کرد: استان بوشهر با داشتن قرن‌ها تاریخ مقاومت از جایگاه بالایی در مبارزه با استعمار و استکبارستیزی دارد.

سجادی‌منش با اشاره به اینکه این استان در تاریخ مقاومت خود دارای سرداران بزرگی است گفت: رئیس علی دلواری، نادر مهدوی و دیگر رزمندگان در مبارزه با استعمار و استکبار حماسه ثبت کردند که تاریخ مبارزات این سرداران روایت می‌شود.

وی از برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه وعده صادق و نمایش اقتدار ایران اسلامی در بوشهر خبر داد و گفت: با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه روز ملی خلیج فارس برگزار می‌شود و در این راستا رزمایش اقتدار در نوار ساحلی بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با بیان اینکه ۴۰ چهره، تاریخ مقاومت استان بوشهر در خلیج‌فارس روایت می‌کنند، اضافه کرد: رزمایش بسیج مردمی با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با استقرار دعوت‌شدگان در شناور شهید باقری برگزار می‌شود.

کد خبر 6089933

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی