Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، گفت: صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) تا پایان مردادماه فرصت دارند، اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند.

‌به گزارش ایمنا، محمد مسیحی اظهار کرد: صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) که مطابق قانون می باید تا ۳۱ خرداد ماه هر سال نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام نمایند، امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و تأثیری که این معضل بر کسب و کار و مشاغل کشور داشته است، بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، تا ۳۱ مردادماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مودیان محترم، ضروری است اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک مالیاتی به نشانی tax.gov.ir به صورت الکترونیکی ارائه نموده و از هر گونه مراجعه غیر ضرور به ادارات مالیاتی اجتناب نمایند.

لازم به ذکر است، فعالان اقتصادی در صورت عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرایم قانونی غیرقابل بخشش خواهند شد.

منبع: ایبِنا

کد خبر 435480

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اظهارنامه مالیاتی اظهارنامه اشخاص حقوقی مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صورت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود

رئیس سازمان سنجش گفت: کارنامه اولیه کنکور نیمه مرداد منتشر می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالرسول پور عباس؛ رئیس سازمان سنجش درباره برگزاری نوبت اول کنکور 1403 گفت: تعداد 660 هزار نفر متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان هستند و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات دفترچه مخصوص فرهنگیان  پاسخ دهند.

دستگیری 18 مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران

وی افزود: داوطلبان کنکور علاوه بر نوبت اردیبهشت می‌توانند در نوبت تیر ماه هم شرکت کنند، نمرات کنکور 1402 نیز همچنان معتبر است بنابراین در مرحله انتخاب رشته برای داوطلب 4 نمره وجود دارد.
 
رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور 1403 گفت: کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد اعلام می‌شود و چند روز پس از آن انتخاب رشته آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی