Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوانی گفت: فعالان كانون حجه ابن الحسن (عج) مسجد قدس دوازده امام شهر هفشجان که در اجرای برنامه های سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) همکاری داشتند تجلیل شد.

«بهمن کیوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان كانون حجه ابن الحسن (عج) مسجد قدس دوازده امام شهر هفشجان که در اجرای برنامه های سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) همکاری داشتند تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن (عج) مسجد قدس دوازده امام شهر هفشجان ادامه داد: فعالان کانون در هر برنامه ای با حضور خودجوش خود و با رعایت نکات بهداشتی فعالیت های فرهنگی را انجام می دهند.

 

وی ابراز کرد: وجود برنامه های متنوع فرهنگی هنری در کانون حجه ابن الحسن (عج) هفشجان باعث شده است تا نوجوانان و جوانان در حوزه ای که علاقه دارند فعالیت کنند.

 

کیوانی به برگزاری کلاس های تابستانه فهما اشاره کرد و گفت: قالب کلاس های طرح اوقات فراغت «تابستان فهما» در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن (عج) مسجد قدس دوازده امام شهر هفشجان ادامه داد: برنامه های که نیاز به حضور جوانان دارد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم تجلیل حجه ابن الحسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ عسگری معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت: آگاهی قشر جوان و والدین با آسیب‌های اجتماعی از اهداف برگزاری این همایش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی