Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیادشهید و امور ایثارگران از برگزاری دوره آموزشی مجازی ۶ ماهه سخنوری و روایت‌گری پیام‌آوران ایثار با عنوان نکوداشت سپهبد شهید سردار سلیمانی از مرداد ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اسکندر یار نسب با اعلام این خبر گفت: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ضرورت گسترش دوره آموزشی پیام‌آوران ایثار تأکید دارند و با توجه به اینکه جانبازان، آزادگان، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا گنجینه‌ای از آثار، اسناد، معارف و حقایق دوران دفاع مقدس هستند؛ انتقال، تبیین و ترویج این گنجینه گران‌بها به نسل‌های امروز و فردا، آموزش اصول و فنون سخنوری و روایت‌گری اصل و ضرورتی انکارناپذیر است به همین منظور ۳۲۰ نفر از جامعه ایثارگری علاقه‌مند به این فن، از هر سازمان و استانی ده نفر، برای دوره مجازی سخنوری و روایتگری پیام‌آوران ایثار شناسایی و انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره با مشارکت مرکز آموزش صندوق قرض‌الحسنه شاهد با عنوان نکوداشت سپهبد شهید سردار سلیمانی نام‌گذاری شده و به مدت ۶ ماه از تاریخ ۵ مرداد الی ۳۰ دی‌ماه ۹۹ در ۴۸ جلسه آموزشی روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه هر هفته رأس ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد خاطرنشان کرد: عناوین دروس و سرفصل‌های این دوره با تدریس اساتید حوزه، دانشگاه و فرماندهان دفاع مقدس شامل فن بیان و اصول سخنوری، اصول و مبانی روایت‌گری، اعتمادبه‌نفس و غلبه بر استرس از منظر روانشناسی در روایتگری و سخنوری، بایسته‌ها و تجربیات روایت‌گری، تکنیک‌های خلاقانه فرماندهی در دوران دفاع مقدس، مکتب شهید سلیمانی و اندیشه‌ها و مدیریت جهادی از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: پیام‌آوران ایثار درگذشته، دوره‌های آموزشی متنوعی را در سطح ملی و استانی برگزار کرده و ۲۵۰۰ نفر از ایثارگران به‌صورت حقیقی و مجازی آموزش دیدند و به مناسبت‌های مختلف برای روایت‌گری و سخنوری به مراکز مختلف اعزام شدند که در راستای ترویج و انتقال فرهنگ گران‌سنگ ایثار و شهادت اقدامی بسیار موفقیت‌آمیز بود.

یار نسب خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم گروه‌های بیشتری از جامعه هدف را در زمینه‌های مختلف آفرینش‌های ادبی و اصول و فنون سخنوری و روایت‌گری با استفاده از ظرفیت‌های علمی، آموزشی، دانشگاهی و حوزوی بیشتر آموزش دهیم و پیام‌آورانی که در این دوره و درگذشته این اصول روایت‌گری را می‌آموزند در فضای کنونی و با وجود همه محدودیت‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی با تولید پیام بتوانند تبیین، ترویج و انتقال فرهنگ هم‌رزمان شهید خود را در جامعه داشته باشند.

کد خبر 435510

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران روایت فتح دفاع مقدس آموزش مجازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیام آوران ایثار روایت گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید "حجت‌الله یوسفیه" امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» ساعت 10:30 امروز یکشنبه 16 اردیبهشت در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

آغاز تشییع پیکر شهید از میدان فردوسی است و سپس مراسم مداحی، روضه‌خوانی و وداع با پیکر شهید در نمازخانه وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

حجت‌الله یوسفیه از شهدای 8 سال دفاع مقدس است که در سال 1364 در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود و اکنون بعد از 39 سال تفحص شده و به وطن بازگشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر