Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در سفر ۲۲ خرداد امسال «محمدباقر نوبخت» تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای فی‌مابین سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری خراسان‌جنوبی برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی جدید در مناطق کمتر برخوردار شهری استان منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه کلنگ ساخت این واحد‌ها با حضور «نوبخت» در سال جاری به زمین زده شد، بیان داشت: برای اولین بار در کشور در خراسان‌جنوبی ساخت مسکن شهری محرومان با پشتیبانی تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض اجرا می‌شود.

آسمانی مقدم با اعلام اینکه به ازای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۱۵ساله و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود، تبیین کرد: مدت زمان اجرای پروژه مسکن شهری محرومان تا پایان دولت یازدهم اعلام شده است.

بیشتر بخوانید

آغاز ثبت نام کمک ودیعه اجاره مسکن در خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: این واحد‌ها برای خانواده‌های فاقد مسکن مقاوم در شهر‌های زیر ۲۵هزار نفر جمعیت و حاشیه شهر‌های بالای ۲۵هزار نفر جمعیت شامل بیرجند، فردوس، قاین و طبس، واحد‌های مسکونی نامقاوم و در معرض خطر با اولویت بافت‌های فرسوده، بازنشستگان کم‌توان فاقد مسکن مناسب و خانواده‌های کم‌توان فاقد مسکن که دارای زمین شخصی هستند ساخته می‌شوند.

او با اشاره به اینکه متقاضیان برای ثبت‌نام و تشکیل پرونده باید به ادارات بنیاد مسکن شهرستان مراجعه و پس از بررسی و تأئید در کمیته شهرستانی برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند، تبیین کرد: ساخت پنج هزار واحد مسکن شهری محرومان با ابلاغ تسهیلات و کمک‌های بلاعوض کلید خورد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: پس از اخذ پروانه متقاضی باید ظرف مدت ۲۰ روز نسبت به پی‌کنی و اجرای فنداسیون و حداکثر ظرف مدت شش ماه از زمان عقد قرارداد نسبت به اجرای عملیات ساختمانی تا مرحله سفت‌کاری، نصب درب و پنجره و نما اقدام کنند.

آسمانی‌مقدم استفاده نکردن از امکانات و تسهیلات دولتی و نهاد‌های عمومی غیردولتی، متأهل و یا سرپرست خانوار بودن، دارای سابقه حداقل پنج سال سکونت مستمر در شهر مربوطه، دریافت نکردن زمین و تسهیلات ساخت مسکن از بنیاد مسکن، نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی را از شرایط متقاضیان عنوان کرد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن مسکن شهری متقاضیان مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده؛

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه