Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:57:42 GMT

تحقق ۹۷ درصدی اهداف شرکت پالایش گاز ایلام در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۶۱۶۶

تحقق ۹۷ درصدی اهداف شرکت پالایش گاز ایلام در سال ۹۸

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از تحقق ۹۷ درصدی اهداف این پالایشگاه در سال گذشته خبر داد و گفت: در حوزه پایداری و ارتقای تولید و فروش محصولات در سال گذشته، شرکت پالایش گاز ایلام عملکرد موفقی داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام  و به نقل از رواط عموم پالایشگاه گاز ایلام، «روح‌الله نوریان»مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام افزود:  این عملکرد در مقایسه با سال 97، با رشد 7 درصدی در گاز ترش بعنوان خوراک ورودی، ضمن حفظ پایداری تولید و کاهش توقفات، گاز شیرین تزریقی به خط سراسری10 درصد، میعانات گازی یک درصد و تولید گوگرد نیز 7 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه، افزود: در حوزه فروش محصولات تولیدی نیز، میعانات گازی 5 درصد و گوگرد دانه‌بندی شده (پاستیلی) 20 درصد افزایش داشته و حتی با توجه به اعلام نیاز برق منطقه‌ای غرب و عقد قرارداد با مدیریت شبکه برق، ضمن استفاده از ظرفیت مازاد نیروگاه این شرکت، فروش برق نیز ۷۵ درصد رشد داشته است.


نوریان ضمن اشاره به تحقق اهداف عملیاتی و تعهدات تولید این شرکت در سال گذشته، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تولید گوگرد بالاتر از تعهد تولید بوده و تعهدات شرکت در بخش تولید گاز شیرین و دیگر محصولات نیز، حدود 97 درصد محقق شده است.


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام  به کسب تقدیرنامه 5 ستاره تعالی سازمانی با رتبه 9 در بین شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی گاز ایران، بعنوان یک دستاورد مهم در حوزه مدیریت و ارتقاء سازمان اشاره و  اظهار داشت: کسب رتبه دوم سلامت اداری، احراز رتبه نخست پژوهش و فناوری بین شرکت‌های پالایشی گاز، دریافت تندیس سیمین مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین اخذ گواهینامه ‌های مدیریتی همچون اخذ ﻣﻤﯿﺰي اﻧﺮژي و درﯾﺎﻓﺖ ﮔﻮاﻫﯿﻨﺎﻣﻪ اﺳﺘﺎﻧﺪارد ﻣﻌﯿﺎر ﻣﺼﺮف اﻧﺮژي ﻧﯿﺮوﮔﺎه، استاندارد ایزو 16000 در حوزه موتورخانه‌ها و اخذ گواهینامه استاندارد آزمایشگاه‌ ایزو 17025 که توفیقی منحصر به فرد بوده و آزمایشگاه این پالایشگاه را بعنوان یک آزمایشگاه مرجع در بین پالایشگاه‌های گاز کشور معرفی کرده، از دیگر موفقیت‌های این شرکت در سال گذشته محسوب می‌شوند.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به مهم‌ترین پروژه‌های انجام‌شده در سال ۹۸ که در ارتقای کمی و کیفی پالایشگاه بسیار تأثیر گذار بوده، اشاره کرد و گفت: نصب مبدل حرارتی پیچیده کلدباکس (Cold Box) و همچنین ریبویلر برج دی متانایزر و نیز یک مبدل حرارتی پشتیبان از نوع پوسته لوله با تکنولوژیTube Insert  ساخت داخل در جریان تعمیرات اساسی سال قبل، مهم‌ترین پروژه کاری شرکت بوده که با انجام آن، بهبود عملکردی قابل توجهی در واحد استحصال اتان حاصل شده و این تجهیزات تأثیر بسیار خوبی در ارتقا کمی و کیفی محصولات و تولیدات پالایشگاه گاز ایلام داشته است.


نوریان همچنین با اشاره به کاهش شدت مصرف انرژی در پالایشگاه، تصریح کرد: با تدابیری که در حوزه کاهش مصرف انرژی در کنار افزایش تولید به کار گرفته شده، مصرف ویژه انرژی که بیانگر میزان انرژی مصرفی به ازای یک تن تولید محصولات است، درسال 98 در مقایسه با سال قبل، 12 درصد کاهش یافته است.


وی در ادامه، افزود: پیگیری و رفع مشکلات دمایی واحدهای آمین و بازیافت اتان، رفع مشکل ناپایداری نیروگاه‌ها و ارتقاء سیستم کنترل کمپرسورهای زیمنس و بویلرهای فشار پایین و راه‌اندازی واحد شیرین‌سازی اتان، از پروژه‌های مهم در حال پیگیری در راستای افزایش هرچه بیشتر کیفیت محصولات و کاهش توقفات ناخواسته‌ و هزینه‌های تولید، می‌باشد.


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی کامل پتروشیمی ایلام در سال جاری و به تبع آن امکان پمپاژ و ارسال اتان، گاز مایع خام و میعانات به آن مجتمع، پالایشگاه گاز ایلام از لیست شرکت‌های آلاینده هوا خارج شود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: پالایشگاه گاز ایلام مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه