Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اکوفارس به نقل از رویترز، واردات نفت هند در ماه ژوئن کاهش یافت و به پایین‌ترین رقم از اکتبر 2011 رسید. پالایشگاه های هند به خاطر تعمیرات و نگهداری و همچنین تقاضای پایین سوخت، خرید نفت خود را محدود کرده اند.

هند، سومین مصرف کننده و وارد کننده بزرگ سوخت در جهان، در ماه ژوئن 3.2 میلیون بشکه نفت در روز وارد کرد که 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 درصد کمتر از ماه مه و 28.5 درصد پایین تر از سال گذشته است.

 هند ماه گذشته برای اولین بار از ژوئن 2009 هیچ نفتی از ونزوئلا وارد نکرد.

 پالایشگاههایی مثل شرکت نفت هند بزرگترین پالایشگاه این کشور، ریلاینس اینداستریز بزرگترین مجتمع پالایشگاهی جهان و بهارات پترولیوم قصد دارند واحدهای خود را برای تعمیرات و نگهداری تعطیل کنند.

 مصرف سوخت هند که شاخص تقاضای نفت این کشور است، مخصوصاً طی 4 ماه فصل بارندگی های موسمی که از ماه ژوئن آغاز می شود کاهش پیدا می کند چون این بارندگی‌ها به ساخت و ساز و حمل و نقل آسیب می رسانند.

 تقاضای سوخت هند در نیمه اول ماه جولای به خاطر قیمت‌های بالای خرده‌فروشی و و اعمال دوباره تعطیلی ها در بخش هایی از کشور در نتیجه همه گیری ویروس کرونا، نسبت به ماه قبل کاهش یافته است.

 پالایشگاه خصوصی نایارا انرژی که بخشی از آن متعلق به شرکت رزنفت روسیه است، ماه گذشته محموله‌ای از نفت خفجی را از منطقه بی طرف بین عربستان و کویت وارد کرد. این اولین خرید هند از این منطقه از سپتامبر 2015 است.

 عراق در ماه ژوئن جایگزین عربستان به عنوان برترین عرضه کننده نفت به هند شد و امارات و نیجریه رتبه های سوم و چهارم را به دست آوردند.

 آمریکا پنجمین عرضه کننده نفت به هند در ماه ژوئن بود. قبلا ونزوئلا در این مرتبه قرار داشت.

 سهم نفت خاورمیانه از واردات هند در ماه ژوئن به بالاترین رقم طی 7 ماه گذشته یعنی 67.12 درصد رسید در حالی که سهم آمریکای لاتین به پایین ترین رقم طی 11 سال گذشته سقوط کرد و هند هیچ نفتی از ونزوئلا وارد نکرد.

نایارا انرژی واردات نفت از ونزوئلا را متوقف کرد ولی شرکت ریلاینس مجوز از سرگیری واردات نفت در ازای دیزل از این کشور عضو اوپک را از آمریکا دریافت کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد