Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@09:02:16 GMT

اعلام نرخ سرویس مدارس بیرجند در گرو تصویب شورای شهر

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۸۳۸۱

اعلام نرخ سرویس مدارس بیرجند در گرو تصویب شورای شهر

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: نرخ پیشنهادی سرویس مدارس در صورت تعطیل نبودن مدارس برای سال تحصیلی جدید از طرف سازمان حمل و نقل بار و مسافر بیرجند به شورای شهر اعلام شده است و منتظر تصویب نرخ در شورای شهر هستیم.

یدالله غلامپور به خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تا زمانی که این نرخ در شورای شهر تصویب نشود نمی‌توانیم اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر سه سناریو در کارگروه ماده ۱۸ برای سرویس مدارس بیرجند تعریف شده است چنانچه وضعیت شیوع ویروس کرونا قرمز باشد مدارس هم تعطیل خواهد بود و نیاز به سرویس مدارس نیست دوم اینکه چنانچه وضعیت زرد باشد که سه روز در هفته مدارس باز خواهد بود و اگر سفید باشد شرایط عادی است و بر همین اساس در این کار گروه بر نامه ریزی هایی انجام شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند افزود: ثبت نام برای رانندگان سرویس‌های مدارس نیز تنها از طریق سامانه سپند امکان پذیر است که همه دانش آموزان، رانندگان متقاضی و شرکت‌های خصوصی حمل و نقل باید به این سامانه برای ثبت نام مراجعه کنند.

غلامپور گفت: همه موارد برای استفاده از سرویس مدارس به مدارس سطح بیرجند اطلاع رسانی شده است و تأیید صلاحیت و صدور پروانه اشتغال رانندگان نیز از طریق سامانه سپند انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: سال گذشته ۳۵۰ راننده سرویس مدارس از طریق سامانه سپند تأیید صلاحیت شدند اما امسال اگر چه فراخوان صادر شده با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد این افراد مشخص نیست.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند اضافه کرد: داشتن گواهینامه پایه سه برای بانوان متقاضی رانندگی سرویس مدارس در سال‌های گذشته با مشکلاتی روبرو بود.

وی داشتن بیمه نامه خودرو، سوی پیشینه کیفری، داشتن معاینه فنی خودرو و متأهل بودن را از شرایط پذیرفته شدن افراد برای رانندگی در سرویس‌های مدارس برشمرد.

کد خبر 434797

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری شهرداری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان حمل و نقل بار و مسافر سرویس مدارس شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان در جلسات 472 و 473 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور اعضای این شورا که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، به تصویب رسید.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی در این باره گفت: با توجه به نبود ساختار فرابخشی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت ها و امور مربوط به دوره نوجوانی؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی در آبان سال گذشته مصوب کرد که امور مربوط به دوره نوجوانی به وظایف شورای عالی جوانان الحاق و اضافه و در این راستا اساسنامه شورای عالی جوانان تکمیل شود.

غلامرضا بصیرنیا افزود: اساسنامه اصلاحی شورای عالی نوجوانان و جوانان در جلسه 472 شورای معین طرح و بررسی شد و در بخش اهداف، وظایف و ترکیب این شورا؛ برنامه‎ ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت برای دوره نوجوانی نیز لحاظ شد.

همچنین با توجه به ضرورت چابک سازی ساختار و به منظور تسهیل در فرایند تصمیم گیری و پیشبرد امور مهم در دوره نوجوانی و جوانی؛ ترکیب شورای عالی نوجوانان و جوانان با رویکرد کارآمدسازی و اثربخشی به سمت تعدیل و تغییر سوق داده شد و مقرر شد در ترکیب آن با توجه به ضرورت حاکمیت یک نگاه جامع و تخصصی نسبت به امور و مسائل مهم نوجوانان و جوانان؛ از حضور و مشارکت متخصصان حوزه های مختلف و دستگاهها ذی ربط حسب مورد نیز استفاده شود.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین گفت: در جلسه 473 این شورا؛ به استقبال چشمگیر از آیین مذهبی اعتکاف و افزایش تعداد معتکفین به ویژه نوجوانان و جوانان در مقایسه با سنوات قبل اشاره شد و در ادامه اساسنامه ستاد مرکزی اعتکاف طرح و بررسی شد و به زودی به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد که امید است با تشکیل این ستاد؛ شرایط و بستر مناسب برای رشد و گسترش فرهنگ و آئین متعالی اعتکاف در سطح ملی و بین‌المللی فراهم آید.

دیگر خبرها

  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • ممانعت روسیه از تصویب قطعنامه آمریکایی استقرار سلاح در فضا
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!