Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون دوومیدانی گفت: شورای فنی برای برنامه ریزی و هدف گذاری در مورد قهرمانان دو و میدانی نیازمند بررسی تازه ترین نتایج است. ثبت رکورد معیار ارزیابی و برنامه ریزی برای ورزشکاران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، قاسمعلی فیروزی اظهار داشت: فدراسیون دو و میدانی جهت برنامه ریزی بهتر و هدف‌دار برای ملی پوشان نیاز به ارزیابی وضعیت فعلی آنان دارد، چرا که به واسطه شیوع ویروس کرونا زمان زیادی است که ورزشکاران مورد ارزیابی قرار نگرفته‌اند و ما هیچ آگاهی از رکوردهای امروز نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل بحث برگزاری رکورد گیری در شورای فنی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد درسه هفته آتی یا رقابتهای جایزه بزرگ و یا یک رکورد گیری را در تهران برگزار کنیم.

وی ادامه داد: به مجرد اینکه مشخص شود رکورد گیری یا مسابقه برگزار خواهد شد، تعدادی از ورزشکاران از سوی فدراسیون برای شرکت در آن فراخوانده خواهند شد، که بدون شک باید در این میدان حاضر شوند. شورای فنی برای برنامه ریزی و هدف گذاری در مورد قهرمانان دو و میدانی نیازمند بررسی تازه ترین نتایج است. ثبت رکورد معیار ارزیابی و برنامه ریزی برای ورزشکاران است. 

فیروزی در خصوص اصلاح طرح ساماندهی مربیان توضیح داد: این طرح دارای اشکالاتی بود، به همین دلیل در شورای فنی مورد بازنگری قرار گرفت. طی 15 روز آینده مربیانی که از نظر شورا مورد تائید و مشول این طرح می‌باشند مبالغی را تحت عنوان حقوق دریافت خواهند کرد. خوشبختانه آقای مبینی در فدراسیون شرایط خوبی را ایجاد کرده و به شورا در خصوص تصمیم گیری های فنی اختیار کامل داده است و تمامی تصمیمات با خرد جمعی مصوب می‌شود.    سرپرست کمیته مسابقات در پایان اذعان داشت: به طور کلی شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه ها و تقویم ورزشی اکثر فدراسیونها و حتی برگزاری ر قابتهای بین المللی را در سرتاسر دنیا تحت الشعاع قرار داده که مانیز از آن مستثنی نیستیم. حتی برای رقابتهای جایزه بزرگ و یا رکوردگیری به دلیل وجود همین محدودیت ها و رعایت پروتکل بهداشتی تعداد محدودی از قهرمانان را دعوت خواهیم کردتا خدایی ناکرده مشکلی برای سلامت ورزشکاران ایجاد نشود.         انتهای پیام  

منبع: دانا

کلیدواژه: برنامه ریزی شورای فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس

رئیس‌جمهور بلاروس به ورزشکاران شرکت کننده کشورش در المپیک پاریس به خاطر رقابت در وضعیت بی‌طرف توصیه ویژه‌ای کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر لوکاشنکو موضع خود در مورد حضور ورزشکاران این کشور در بازی‌های المپیک 2024 در وضعیت بی‌طرف را ابراز کرد.

رئیس‌جمهور بلاروس در جریان یک سفر کاری به منطقه موگیلف گفت: رقابت کار یک ورزشکار است. اگر قبلاً انتخاب شده‌اید و در وضعیت خنثی به آنجا (المپیک پاریس) می‌روید، "به صورت آنها بکوبید".

واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود. در دسامبر 2023، کمیته بین‌المللی المپیک به روس‌ها و بلاروس‌ها اجازه داد تا با پذیرش معیارهای خاص و در وضعیت بی‌طرف در مسابقات شرکت کنند،  پیش از این، IOC از ایجاد کمیته ویژه‌ای خبر داده بود که انطباق ورزشکاران با پاسپورت‌های روسیه و بلاروس را با قوانین خاصی بررسی می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است