Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده مسلمان و دموکرات مینه سوتا در کنگره درباره احتمال بی خانمان شدن خانواده‌ها به علت ناتوانی در پرداخت اجاره‌ها هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، ایلهان عمر در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی آمریکا گفت: به نظر می‌رسد آن‌ها (نمایندگان) واقعا نسبت به تجارب تلخ بسیاری از مردمی که نمایندگی آن‌ها را برعهده دارند، بی توجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینجا در مینه سوتا، در منطقه‌ای که من نمایندگی آن را برعهده دارم، تقریبا 50 درصد از مستاجران کسانی که هستند درآمدشان به زور هزینه ماهانه را تامین می‌کند. من خودم مستاجر هستم و درآمدم هزینه جاری ماهانه می‌شود. تلاش برای یافتن راهی جهت پرداخت اجاره ماه بعد مسئله واقعی برای مردم است و حتی قبل از کرونا و قبل از چالش‌های فعلی اقتصادی وجود داشته است.
این عضو مجلس نمایندگان آمریکا افزود: ما از این حرف می‌زنیم که آمریکایی‌های زیادی هستند که صد دلار، دویست دلار، سیصد دلار، چهارصد دلار در حساب خود پس انداز ندارند تا زمانی که حقوق دریافت نکردند از آن استفاده کنند. من نماینده منطقه‌ای هستم که یکی از مناطقی است که بالاترین نرخ اجاره را برای مستاجران دارد و ما افرادی را می‌بینیم که اطمینانی وجود ندارد بتوانند خانه‌های اجاره‌ای خود را حفظ کنند و به سمت بی خانمان شدن می‌روند.
وی گفت: دفتر من یک گروه کاری را برای مقابله با بیرون کردن مستاجران که الان در راه است، تشکیل داد تا مردم را کنار هم قرار دهد، زیرا تعلیق تخلیه مستاجران حتی در مینه سوتا برای همشه ادامه پیدا نخواهد کرد و ما داریم واقعا به سمت بی خانمان شدن بزرگ و سقوط سیستم مسکن ما می‌رویم. بنابراین، فوریت برای من و بسیاری از همکاران، مبارزه برای خانواده‌هایی است که مدت مدیدی است با بی توجهی اقتصادی و اجتماعی روبرو هستند و این یک مسئله واقعی است، زیرا ما بخشی از این جامعه هستیم و ما به درد آن‌ها آشنا هستیم.
ایلهان عمر با اشاره به ویدئویی که قبل از مصاحبه از یک زن جوان پخش شد که به همین علت به شدت گریه می‌کرد، گفت: من می‌دانم این مادر فرزند جوان دارد و می‌دانم فکر و خیالِ شبانه و تلاش برای جمع کردن پول خرد جهت پرداخت اجاره و تغذیه کودکان چه معنایی دارد. این چالش برای بسیاری از خانواده‌های آمریکایی در سراسر کشور وجود دارد و حقیقت این است اکثریت کنگره اعم از سنا و مجلس نمایندگان‏‏، میلیونر هستند و به این فکر نمی‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هشدار ایلهان عمر خانمان شدن خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «وانگ ون‌بین» سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست مطبوعاتی امروز سه‌شنبه اعلام کرد که چین به آمریکا هشدار می‌دهد که تهمت‌زدن و سرزنش دیگران، بحران اوکراین را حل نخواهد کرد.

وی درباره تصمیم آمریکا برای اعمال تحریم‌هایی علیه چین به علت روابط دوستانه با روسیه گفت: ما به طرف آمریکایی هشدار می‌دهیم که بنزین‌ریختن به این آتش (جنگ اوکراین)، بدنام‌کردن و سرزنش دیگران راه‌حل بحران اوکراین نیست.

سخنگوی وزارت خارجه چین افزود: تنها راه و گزینه درست برای حل‌وفصل بحران اوکراین، درنظرداشتن نگرانی‌های امنیتی معقول همه طرف‌ها، و ایجاد ساختار متعادل، موثر و پایدار برای امنیت اروپا است.

پیش از این، وال استریت ژورنال به نقل از منابع گزارش داد که دولت آمریکا در تلاش است تا تحریم های مالی علیه برخی بانک های چینی ایجاد کند تا پکن را مجبور به قطع روابط تجاری با روسیه کند، زیرا واشنگتن نگران است تجارت روسیه با چین منجر به افزایش تولید نظامی شود و جنگ اوکراین به جنگ فرسایشی تبدیل شود.

کد خبر 6086449

دیگر خبرها

  • اهمیت سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره با حذف واسطه‌ها و صفر کردن هزینه عقد قرارداد
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد
  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان