Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@23:18:08 GMT

حمله تروريست‌ها به مرزبانان پاکستاني

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۸۹۵۷

حمله تروريست‌ها به مرزبانان پاکستاني

خبرگزاری آریا- منابع پاکستانی اعلام کردند مرزبانان این کشور در ایالت بلوچستان مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفتند.
به گزارش خبرگزاری آریا، منابع پاکستانی اعلام کردند مرزبانان این کشور در ایالت بلوچستان مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفتند.
روابط عمومی ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای از وقوع حمله اشرار به نیرو‌های مرزبانی این کشور در منطقه «تربت» از نواحی ایالت بلوچستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش مرزبانان پاکستانی حین گشت زنی در منطقه «کچ» واقع در 35 کیلومتری شهر تربت بودند که مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفتند. در این حمله یک مرزبان پاکستانی کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.
تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.
گفتنی است این دومین حمله به مرزبانان پاکستانی در 15 روز گذشته است، 24 تیر ماه امسال نیز بر اثر حمله تروریست‌ها به نیرو‌های پاکستانی در ایالت بلوچستان 3 مرزبان کشته و 8 تن دیگر زخمی شدند. سه شنبه گذشته نیز انفجار بمب در بازار مرکزی شهر «تربت» پاکستان 8 کشته و زخمی برجای گذاشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمله تروریست حمله تروریست ها ایالت بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت، در این بیانیه آمده است: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.


شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت