Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@21:25:18 GMT

اعلام جزییات عرضه اولیه 4 شرکت در فرابورس

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۴۹۶۷۴

اعلام جزییات عرضه اولیه 4 شرکت در فرابورس

خبرگزاری آریا - معاون بازار فرابورس با بیان اینکه چهار شرکت در صف عرضه اولیه در فرابورس هستند، گفت: سهام یکی از چهار شرکت مذکور، اواخر همین هفته عرضه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، افسانه اروجی، با اشاره به اینکه چهار شرکت درج شده در بازار دوم فرابورس وجود دارند، اظهار کرد: این چهار شرکت شامل «توسعه مسیر برق گیلان، شرکت تهیه و توزیع غذای دنا افرین فدک، شرکت پتروشیمی ارومیه و یک شرکت کشاورزی و دامپروری» می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: طبق اقداماتی در فرابورس و شرکت ها انجام شده است، دو شرکت «مسیر برق گیلان و پتروشیمی ارومیه» در آستانه عرضه اولیه قرار دارند و هرکدام به نتیجه نهایی برسد و ارزش گذاری شود، چهارشنبه هفته جاری عرضه اولیه خواهد شد. سایر شرکت ها نیز در هفته های آتی عرضه می شوند. بر اساس این گزارش، «رافزا» آخرین نمادی بود که در تاریخ 24 تیرماه در فرابورس عرضه اولیه شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عرضه اولیه چهار شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان

روابط عمومی شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان با اشاره به مرگ یکی از کارگران در معدن هشونی شهرستان کوهبنان علت این حادثه را نیز تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان با اشاره به مرگ یکی از کارگران در معدن هشونی شهرستان کوهبنان علت این حادثه را نیز تشریح کرد.

 طبق این گزارش، زمان مرگ این کارگر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شده است.

در این خبر به نقل از مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت معادن زغال سنگ کرمان آمده است: پس از بررسی و کارشناسی به عمل آمده مشخص شد سیستم نوار نقاله واقع در معدن هشونی، حین کار به علت مرطوب بودن زغال‌سنگ موجود روی نوار نقاله و طبلک گرداننده، باعث افزایش وزن زغال و کاهش اصطکاک بین نوار نقاله و طبلک شده است.

براساس این گزارش، کارگر یاد شده برای افزایش اصطکاک اقدام به پاشیدن زغال بین نوار نقاله و طبلک می‌کند که در همین حین دست وی بین نوار نقاله و طبلک گیر می‌کند و به فوت می‌انجامد.

همچنین طبق گزارش روابط عمومی زغال سنگ کرمان در اینگونه موارد و در زمان بروز نواقص در حین انجام کار ابتدا می‌بایست به مسئول مربوطه در معدن برای رفع نقص فنی و در نهایت واحد HSE برای صدور پرمیت (مجوز انجام کار) اطلاع داده شود.

دیگر خبرها

  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید