Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@19:43:06 GMT

تمبر اصفهان پایلوت پایتخت مهارت‌محوری رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۰۱۷۴

تمبر اصفهان پایلوت پایتخت مهارت‌محوری رونمایی شد

رونمایی از تمبر "اصفهان پایتخت پایلوت مهارت‌محوری کشور" با حضور مدیران کل فنی‌وحرفه‌ای و پست استان و اعضای شورای شهر در صحن علنی شورا انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورا و درخصوص رونمایی از تمبر "اصفهان پایلوت پایتخت مهارت‌محوری"، اظهار کرد: اجرای آموزش‌های دوگانه و مشارکت بیشتر بخش خصوصی و شرکای مهارتی با برنامه‌های حوزه مهارت‌آموزی اصفهان باعث شده اصفهان در این حوزه جایگاه شاخصی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نهادهای دولتی باید به‌جای نقش‌آفرینی در اجرا به سمت نظارت بر فعالیت‌ها بروند که این امر در اصفهان درحال انجام است، افزود: ظرفیت‌های موجود و فعالیت‌های مناسب در استان اصفهان باعث شد که در جریان سفر معاون وزیر و رئیس سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور پیشنهاد اهدای عنوان پایلوت پایتخت مهارت‌محوری کشور به اصفهان مطرح شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اصفهان خواستگاه بسیاری از طرح‌ها و اقدامات سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور بوده و اداره کل فنی‌وحرفه‌ای با همراهی مدیریت شهری و اداره کل پست از تمبر آن در جلسه امروز شورای شهر رونمایی می‌کند.

کد خبر 435579

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان رونمایی از تمبر مهارت محوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فنی وحرفه ای مهارت محوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: با وجود اینکه ۲۰ سال شکل‌گیری شورای اسلامی شهر اصفهان طول کشید، اما مشهود است چقدر در گفتمان و اندیشه‌های امام راحل (ره) تحقق شورا مهم بوده است که ایشان در روزهای نخست تشکیل نظام چنین دستوری را دادند.

وی افزود: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: حرف‌هایی که ما کمتر می‌توانیم با صراحت آن را به مدیران کشور بگوییم، اعضای شورای اسلامی شهر آن را صریح مطرح می‌کنند که این شیوه به ما در پیگیری بسیار کمک کرده است.

زینلیان گفت: امیدوارم با پیگیری مؤثرتر از گذشته شورا، به اصلاح امور مردم و اعتلا و ارتقای شهر اصفهان به‌ویژه بعضی معضلات دیرینه و چند ساله همچون مسئله آب کمک کنیم.

کد خبر 748658

دیگر خبرها

  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان