Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه کرونا باعث شده تا مقوله ورزش در استان کمی کمرنگ شود، گفت: در این میان استان زنجان پایلوت اجرای طرح ورزش در همسایگی شد.

وی اظهار کرد: این طرح از مجتمع‌های مسکونی زنجان آغاز می‌شود و مربیان ورزشی در ساعاتی که مشخص می‌شود در مجتمع‌ها حضور یافته و مردم در حیاط و ترانس خانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ورزش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: طرح ورزش در همسایگی از ۱۸ مردادماه در استان زنجان آغاز و تا ۱۳ آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

خلیلی تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح تندرستی و ایجاد نشاط و سلامتی به مردم در ایام کرونایی است.

وی افزود: تمام باشگاههای ورزشی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و باشگاههای که اقدام به فعالیت کنند پلمب می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، ابراز کرد: تاکنون بیش از ۳۲ باشگاه ورزشی در استان زنجان به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا پلمب شده است.

کد خبر 4983289

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خلیلی ورزش و جوانان زنجان ورزش ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی