Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه زیبنده هیچ مسئولی نیست که در هر جایگاهی باشد نسبت به نمایندگی ولی فقیه بی احترامی داشته باشد گفت: باید حریم‌ها را رعایت کنیم تا دشمنان و منافقین داخلی سوءاستفاده نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام«علیرضا جلالی» ظهر امروز(یکشنبه، 5مرداد) در جلسه گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به مسئولیتی که داریم، جایگاه ویژه‌ای را کسب کردیم و همه اینها به برکت خون شهدای عزیز و امام راحل و تلاش‌های بی شائبه رهبر معظم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه گوراب‌زرمیخ با بیان اینکه همه ما یک مسئولیت بزرگی در قبال انقلاب و نظام و مردم و جایگاه‌های ویژه‌ای که در این نظام مقدس تعریف شده است داریم افزود: یکی از جایگاه‌های مهم این نظام که حفظ آن برای همه ما واجب است جایگاه ولایت مطلقه فقیه است.

 

وی با بیان اینکه در نظام مقدس هیچ شخصیتی نمی‌تواند و اجازه ندارد جایگاه ولی فقیه را خدشه‌دار کند زیرا خط قرمز و رکن اصلی نظام، ولی فقیه است گفت: با توجه به جایگاه‌هایی که بعد از ولایت فقیه در استان‌ها قرا می‌گیرد نماینده ولی فقیه است و لازم است که حرمت آن جایگاه را حفظ کنیم.

 

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه زیبنده هیچ مسئولی نیست که در هر جایگاهی باشد نسبت به نمایندگی ولی فقیه بی احترامی داشته باشد تصریح کرد: وقتی نسبت به نماینده ولی فقیه خدشه‌ای وارد شود، به تبع برخی‌ها به خود اجاز می‌دهند جایگاه ولی فقیه هم خدشه دار کنند.

 

امام جمعه گوراب‌زرمیخ با بیان اینکه باید حریم‌ها را رعایت کنیم تا دشمنان و منافقین داخلی سوءاستفاده نکنند خاطرنشان کرد: مردم به کردارهای مسئولان نگاه می‌کنند و هر جا که خطایی رخ دهد مردم به اسم انقلاب و نظام می‌شناسند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم به جایگاه ولی فقیه بی‌حرمتی کنیم باید پاسخگو باشیم اظهار کرد: امامت جمعه در هر شهر نماینده ولی فقیه است و باید حرمت ائمه جمعه هم حفظ شود.

 

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه مدال افتخار همه ما مسئولان خدمت خالصانه به مردم ایران است افزود: اگر ما صادقانه خدمت و مشکلات مردم را رصد کردیم و در رفع مشکلات گام برداشتیم، آن موقع است که می‌توانیم با افتخار سر بلند کنیم.

 

امام جمعه گوراب‌زرمیخ گفت: اگر هر مسئولی جایی که اشغال کرده و نتوانسته آنگونه که باید خدمت رسانی کند باید پاسخگوی مردم و امام زمان(عج) باشد زیرا مملکت ما برای امام عصر ارواحنا فداه است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: اصل ولایت فقیه ولایت فقیه نماینده ولی فقیه حجت الاسلام ولی فقیه همه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد