Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طی۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار در بخش‌های مختلف بیماران حاد تنفسی بستری شدند و متاسفانه تعداد بستری‌ها به ۲۷۷ نفر رسید که از اواخر فروردین‌ماه بی‌سابقه بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به خیز کرونا در استان و اعمال محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: اکثر آلوده شدگان به ویروس کرونا و بیمارانی که به این دلیل در بیمارستان‌های استان بستری هستند جزو کسانی هستند که در اجتماعات غیرضرور و بدون ماسک حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت کرونا در استان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار در بخش‌های مختلف بیماران حاد تنفسی بستری شدند و متاسفانه تعداد بستری‌ها به ۲۷۷ نفر رسید که از اواخر فروردین‌ماه بی‌سابقه بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا به دوران اوایل اردیبهشت ماه برگشته است که نشان می‌دهد زمانی که درصد بیشتری از شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در اجتماعات، عروسی‌ها، مهمانی‌ها و مراسم عزا دوری کردند موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر به دلیل ابتلا به کرونا فوت کردند، این در حالی است که متاسفانه چند روز گذشته آمار روزانه ۶ تا ۸ نفر فوتی را هم در استان داشتیم که بسیار ناراحت کننده است.

وضعیت سفید در شهرستان آوج به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی

نامدار بیان کرد: اکنون تعدادی از بیماران بستری در بیمارستان‌ها در انتظار آی سی یو هستند؛ همچنین علی رغم اینکه ظرفیت اکسیژن رسان‌های بیمارستان‌ها چندین برابر شده است؛ اما شاید بیش از این کفاف بیماران را نمی‌دهد.

این مقام مسئول اعلام کرد: اکنون شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین‌زهرا در وضعیت قرمز قرار گرفتند و تعداد آمار بستری آنها در هر ۱۰۰ هزار نفر بالای سه نفر است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های دوهفته‌ای در استان قزوین گفت: بیشتر این محدودیت‌ها برای کل استان بوده است؛ اما فقط تعدادی از محدودیت‌ها مختص شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز است.

نامدار عنوان کرد: شهرستان‌های آبیک و البرز هم در وضعیت زرد قرار دارند و فقط شهرستان آوج در وضعیت سفید است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: علی‌رغم اینکه استان‌های همجوار ما همه آلوده هستند اما در شهرستان‌ها آوج به دلیل رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم خوشبختانه وضعیت سفید است.

وی در پایان بیان کرد: براساس محدودیت‌‌های اعمال شده اکثر مراسم‌های عروسی‌، عزا و آرامستان‌ها تعطیل خواهد شد، همینطور فرمانداران موظف شدند اجتماعاتی که در خانه‌ها تشکیل می‌شود اگر قبل آن مجوزی دریافت نکرده و تعداد مشخص نشده باشد قطعا نیروی انتظامی و دستگاه قضا با آنها برخورد جدی خواهد داشت.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان قزوین شهرستان ها محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روز یکشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229451 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین