Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون عمرانی استاندار سمنان از بهره‌برداری از بیمارستان مهدیشهر تا قبل از پایان سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه از مطالبات به حق مردم این شهرستان است که در هفته دولت و یا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

منوچهر فخری، 5 مردادماه در دیدار با مدیرعامل و اعضای بنیاد همیاری سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران، اظهار کرد: تعداد زیادی از پروژه‌های در حال ساخت استان تا پیان سال آماده افتتاح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات عمرانی متعددی امروز از غربی‌ترین نقطه استان تا شرقی‌ترین نقطه آن در حال انجام است ادامه داد: با وجود برخی محدودیت‌های اعتباری در تلاشیم که بخشی از پروژه‌های عمرانی را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه بالغ بر ۷۲ پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان مصوب شد افزود: این پروژه‌ها در مجموع تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

فخری گفت: با توجه به عنایت ویژه ریاست‌جمهوری و دولتمردان، تلاش‌های مسئولین استان و تخصیص اعتبارات سفر و استانی، استان سمنان امروز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و از شرق تا غرب آن شاهد اجرای اقدامات ارزنده عمرانی هستیم‌.

وی اضافه کرد: در دور دوم سفر نیز یک هزار و ۴۲۹ میلیارد تومان در قالب ۸۵ پروژه در نظر گرفته شد که در حال حاضر اعتبارات به این پروژه‌ها تزریق شده و اقدامات در حال انجام است.

فخری با بیان اینکه مجموعه پروژه‌های در حال انجام و دارای اعتبار استان در قالب پکیجی مدون، جمع‌آوری شده تا انشالله با استفاده از ظرفیت و پتانسیل مطلوب نمایندگان استان، پیگیری‌های کشوری در خصوص آنها تسریع یابد، خاطرنشان کرد: پروژه‌های تامین آب سرخه، آب شاهرود از سد کالپوش، تامین آب مردم سمنان از سند فینسک، آب گرمسار از سیمین دشت و پروژه انتقال آب خزر به استان با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان، از جمله اقدامات مهم و مطلوب در بحث تامین آب در استان است که اقدامات خوبی نیز در این خصوص صورت گرفته است.

آزادسازی حریم کاروانسرای شاه عباسی سمنان
وی همچنین اظهار کرد: تالار مرکزی سمنان نیز یکی از مواردی است که مغفول مانده و مشمول زمان شده و اقدامات پیگیرانه در خصوص آن انجام شده و امروز مشکل زمین این پروژه برطرف و انشالله اجرای هرچه سریع‌تر آن پیگیری خواهد شد.

معاون استاندار سمنان ضمن تاکید بر لزوم آزادسازی حریم کاروانسرای تاریخی سمنان که تا چندی پیش از این از آن به عنوان زندان استفاده می شده، با بیان اینکه موزه شهر، بازارچه صنایع دستی و حریم زندان در مرکز شهر و محور سمنان- معلمان از جمله مواری است که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت، افزود: ورودی شهرها از وظیف شهرداری هاست که خوشبختانه اقدامات خوبی توسط شهرداری سمنان نیز در حال انجام است اما نیاز است تا ورودی و خروجی شهر مورد توجه و رسیدگی ویژه قرار بگیرد.

بهره برداری از بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر تا پایان سال
وی از رصد تمامی پروژه‌های سطح استان به صورت مستمر خبر داد و اضافه کرد: بسیاری از پروژه‌های استان در هفته دولت و دهه فجر امسال آماده بهره برداری است که افتتاح بیمارستان مهدیشهر یکی از این موارد است که انشالله با تحقق این مهم یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است.

فخری با بیان اینکه نگاه منطقی و معقول اعضای این بنیاد در راستای پیگیری مسائل و موارد بسیار ارزنده است، افزود: نگاه به سمنان به عنوان مرکز استان نیز باید در قالب ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها، اجرای اقدامات مطلوب و درخور و همچنین در سایه این نگاه منطقی و معقولانه بوده و برای تحقق آن تلاش صورت گیرد.

وی همچنین از استقبال برای حضور بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در استان خبر داد و گفت: پروژه فرهنگی گردشگری سرخه نیز با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در مجاوت راه اصلی ارتباطی تهران- مشهد در حال انجام است که انشالله ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از تحقق سه وعده داده شده در خصوص انتقال زندان، مباحث پیرامون راه‌آهن و فرودگاه سمنان از جلسه قبلی با این بنیاد تا به امروز خبر داد و گفت: دغدغه شما و نگاه کارشناسی و تخصصی به مسائل و موارد بسیار ارزنده بوده و جای تقدیر دارد و انشالله این جلسات به صورت مستمر و فصلی به منظور تعامل بیشتر و پیگیری بهتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی معاون استاندار سمنان سمنان شهرستان سرخه شهرستان مهدیشهر حال انجام استاندار سمنان میلیارد تومان بهره برداری پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل – میانه مراحل پایانی خود را سپری می کند و قرار است نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری ریل نیوز، سید حامد عاملی در دومین گردهمایی بازنشستگان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به تکمیل زیرساخت ها در تولید ثروت مردم استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: مهمترین زیرساخت ارتباطات زمینی، هوایی و ریلی است که راه آهن اردبیل – میانه بعد از سال ها نتظار مردم در نیمه اول امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

استاندار اردبیل ضرورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و وصل شدن به روسیه و حرکت تا هلسینکی را یادآور شد و بیان کرد: این توسعه ریلی می تواند استان اردبیل را به چهارراه اقتصادی تبدیل کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال