Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عملیات مرصاد یکی از پرافتخارترین و ماندگارترین عملیات‌ها در دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در سی و چهارمین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اظهار کرد:‌ عملیات مرصاد یکی از پرافتخارترین و ماندگارترین عملیات‌ها در دفاع مقدس است که نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران را به رخ دنیا کشاند و نصرت الهی را به طور واضح نشان داد و این نصرت به دلیل خلوص نیت ملت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سربلندی رزمندگان و ملت ایران اسلامی و شکست سنگین منافقین و عناصر ضدانقلاب نتیجه آخرین عملیات دفاع مقدس و همان عملیات مرصاد است.

سربلندی رزمندگان و ملت ایران اسلامی و شکست سنگین منافقین و عناصر ضدانقلاب نتیجه آخرین عملیات دفاع مقدس و همان عملیات مرصاد است 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: عملیات مرصاد در شرایطی انجام شد که دشمنان و عناصر ضدانقلاب خیالات و توهمات واهی را برای شکست جمهوری اسلامی در ذهن داشتند، اما رزمندگان و بسیج مردمی بار دیگر ظرفیت‌های موجود را پای کار آوردند و توانستند یک شکست جبران ناپذیر برای دشمنان رقم بزنند.

کریمی با بیان اینکه رزمندگان استان مرکزی در عملیات مرصاد بار دیگر نقش آفرینی گسترده‌ای انجام دادند و عملکرد رزمندگان در قالب لشکر ۷۱ روح الله و خصوصا گردان علی بن ابی طالب(ع) در سرکوب و خنثی کردن توطئه‌های منافقین نقش بسیار موثری در این عملیات ایفا کرد، ادامه داد: عملیات مرصاد به طور عملیاتی نشان داد رزمندگان ایران اسلامی تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار نمی‌گیرند و این باید امروز برای ما درس مهمی باشد.

وی افزود: پای کار آوردن ظرفیت عظیم بسیج مردمی و توانمندی‌های درونی یکی از قابلیت‌های مهم عملیات مرصاد است که امروز باید برای حل مشکلات فعلی کشور بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

  یکی از رزمندگانی که در عملیات مرصاد نقش بسیار بزرگی را در انجام ماموریت‌ها ایفا کرد شهید سرافراز مدافع حرم اهل بیت(ع) حاج عبدالله خسروی بود 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه عملیات مرصاد و موفقیت رزمندگان نشان داد ظرفیت عظیم بسیج مردمی در حل بحران‌ها بسیار راه‌گشاست و این درس بزرگی است، ادامه داد: یکی از رزمندگانی که در عملیات مرصاد نقش بسیار بزرگی را در انجام ماموریت‌ها ایفا کرد شهید سرافراز مدافع حرم اهل بیت(ع) حاج عبدالله خسروی بود که یاد و خاطر این شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم.

کریمی افزود: یکی از دستاوردهای مهم کنگره شهدای استان ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در استان بود که در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، هنری جمع آوری دسته بندی می‌شود، بیش از یک هزار دستاورد مهم در قالب اقدامات زیرساختی به برکت کنگره شهدای استان جمع آوری شد و این یک ظرفیت بسیار مناسب برای انجام کارهای تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی است.

راه اندازی سایت تخصصی شهود که سایت تخصصی شهدا و دفاع مقدس است یکی از مهم‌ترین دستاوردهای زیرساختی در حوزه فرهنگی و پژوهشی است

 

وی بیان کرد: راه اندازی سایت تخصصی شهود که سایت تخصصی شهدا و دفاع مقدس است یکی از مهم‌ترین دستاوردهای زیرساختی در حوزه فرهنگی و پژوهشی است که امروز قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای برای عموم مردم جامعه فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس امام خمینی شهید عملیات مرصاد دفاع مقدس عملیات مرصاد دفاع مقدس استان مرکزی سایت تخصصی روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده

فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده