Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد استان تهران در نشست تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی با منطقه آزاد کیش که عصر امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، گفت: پیش جلساتی با موضوعات منطقه آزاد کیش برگزار شده بود که پیش‌نویس آن هفته‌های گذشته با بندهای متنوع تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه‌اندازی مدرسه هتل‌داری و مدرسه گردشگری، مدرسه استعدادهای درخشان، سرای نوآوری کسب‌وکار و توسعه رشته‌های علوم پزشکی و زیرساخت‌های بیمارستانی از جمله مواد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران عنوان کرد: باتوجه به توانمندی دانشگاه آزاد استان تهران در رشته معماری و بازسازی آثار باستانی امکان مرمرمت و بازسازی آثار باارزش در منطقه نیز مورد بررسی قرار گرفت که لازم است همکاری‌ها در این حوزه نیز توسعه پیدا کند.

آقامیری خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجوی خارجی به‌ویژه از کشورهای همسایه و توسعه آموزش‌های کوتاه مدت در واحد بین‌المللی کیش نیز در قالب این تفاهم‌نامه پیگیری می‌شود. همکاری‌های دانشگاه آزاد در قالب‌های قرارداد ادامه پیدا می‌کند.

در ادامه این نشست غلامرضا مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش اظهار کرد: محورهای همکاری در جلسات پیش مشخص شده است‌. دانشگاه آزاد پس از سال‌ها فعالیت امید حل مسئله دانشگاه‌ها را زنده کرده است.

وی افزود: بحث توسعه علمی و تبدیل شدن به قطب علمی منطقه یکی از اهداف منطقه آزاد کیش است. بسیاری از دانشگاه‌های کشور در کیش پردیس بین‌المللی راه‌اندازی کرده‌اند ولی دانشگاه آزاد یکی از مقتدرترین دانشگاه‌هایی است که در منطقه آزاد کیش حضور فعال و اثرگذار دارد.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش بیان کرد: ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش بسیار بالاست و علیرغم وسعت سرزمینی محدود، به اندازه یک کشور ظرفیت دارد و امید است با همکاری‌های صورت گرفته زمینه ورود سرمایه به سرزمین‌های ملی فراهم شود.

مظفری تصریح کرد: ظرفیت منطقه آزاد کیش در موضوعات هتلینگ، برگزاری همایش‌های علمی، سرمایه‌گذاری علمی، پذیرش دانشجویان خارجی قابل‌توجه است که می‌تواند در گسترش فعالیت‌ها و ثروت آفرینی منطقه اثرگذار باشد.

وی عنوان کرد: الگوی سرای نوآوری دانشگاه آزاد می‌تواند در کنار مرکز نوآوری کیش سهم برتری در ترویج اقتصاد دانش‌بنیان و حمایت از شرکت‌ها به خود اختصاص بدهد. تحقق هاب علمی منطقه آزاد کیش با حضور دانشگاه آزاد اسلامی سرعت خواهد یافت.

مظفری تشریح کرد: همچنین شهرک تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان در کیش امکانات خوبی دارد که باید دانشگاهیان به نحو شایسته‌ای از آن استفاده کنند. برای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه پزشکی تفاهمات خوبی با وزارت بهداشت داشتیم.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: توسعه همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه آزاد کیش در حوزه علوم پزشکی و خدمات درمانی می‌تواند در گسترش توریست درمانی نیز موثر باشد. آماده‌ایم طرح‌های مشارکت در ساخت بیمارستان را کلید بزنیم.
انتهای پیام/

358 / 167

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش دانشگاه آزاد همکاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست مشترک میان رئیس و مدیران جهاد دانشگاهی با مدیران مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با موضوع بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، رئیس جهاد دانشگاهی به معرفی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و برخی ظرفیت‌های این نهاد پرداخت.  
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام نیز ضمن تشریح برنامه‌های آتی این مؤسسه، برخی زمینه‌های همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی را تبیین کرد.
همچنین در این جلسه، نیاز‌های نشریات علمی کشور و روش‌هایی که به ارتقای کیفی مجلات کمک می‌کند، مورد بحث قرار گرفت.  
در ادامه، مقرر شد در توسعه بانک‌های اطلاعاتی و نرم افزار‌های مختلف مورد نیاز نشریات در خصوص مشابهت‌یابی و کنترل استاندارد‌های نشر علمی، همکاری مناسبی بین جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد