Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، غلامرضا مرحبا ، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری این شهرستان از مشکل کمبود آب در آستارا انتقاد کرد و گفت: زیبنده شهرستانی با بارش سالانه بیش از هزار و ۲۰۰ میلیمتر نیست که مردمش با مشکلات کمبود آب دست و پنجه نرم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به اینکه در عزل و نصب‌ها هیچ دخالتی ندارد و اگر فردی از طرف او با مردم مذاکره کند شیاد است، افزود: مدیران وظیفه دارند انتظارات مردم را برآورده کنند، و اگر مسئولی برای مثال ۱۹ سال در یک سمت بوده و در این مدت هیچ کار مثبتی انجام نداده و امروز برای حفظ سمت خود دست به هر کاری می‌زند باید تغییر کند، و مردم مطمئن باشند بنده وظیفه نظارتی خود را برای رفع مشکلات انجام خواهم داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا ، امام جمعه آستارا هم در این نشست خطاب به مسئولان گفت: مسئولیت‌ها تمام شدنی است، ولی مسئولان باید دقت کنند تا جایگاه‌ها و سِمت‌ها آن‌ها را فریب ندهد.

او با اشاره به لزوم حل مشکلات مردم افزود: اگر مردم نباشند نماز جمعه برای چه کسی اقامه خواهد شد؟ مردم، ولی نعمت ما هستند و خدمت به مردم باید به طور خستگی‌ناپذیر انجام شود.

رضا جمشیدی، سرپرست فرمانداری آستارا هم در این نشست با اشاره به لزوم همدلی میان مسئولان دستگاه‌های اجرایی گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استفاده شود و سرعت کار، دقت نظر و وقت شناسی نیز در دستور کار قرار گیرد.

او افزود: کم کاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست و در سال جهش تولید همه دستگاه‌های اجرایی باید شعار سال را اجرایی کرده و بانک‌ها نیز در واگذاری تسهیلات تمام توان خود را به کار گیرند.

آرش سیف اللهیان،رئیس اداره منابع آب آستارا هم با اشاره به لایروبی انهار گفت: در ۲ ماه گذشته ۲۵ کیلومتر از انهار شهرستان آستارا و ۷ و نیم کیلومتر رودخانه با ۴۰۰ میلیون تومان هزینه لایروبی شد.

او با اشاره به دیواره سازی رودخانه سیبلی با ۲۰۰ میلیون تومان هزینه افزود: با توجه به شروع فصل آبیاری ۴ دستگاه پمپاژ آب کشاورزی با ۱۰۰ میلیون تومان هزینه در بخش‌های لوندویل و مرکزی نصب شد.

رئیس اداره منابع آب آستارا  همچنین درخصوص رفع تصرف زمین‌های ملی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با شناسایی ۳۰ متصرف؛ یک هکتار از زمین‌های ملی رفع تصرف شد.

نظام عباسی ، مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا نیز در این نشست با اشاره به فعالیت‌های این اداره در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: در گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی، ۱۲ واحد صنفی پلمپ، ۷۶ مورد آموزش در مدارس و مساجد، نمونه‌برداری از آب شناگاه‌ها و ۶۳ مورد ضدعفونی در روستا‌ها انجام شد.

در پایان این جلسه از زحمات بابک باستانی بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان آستارا تقدیر و توکل مافی به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اداری کمبود آب خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا

سرهنگ هادی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و در ادامه طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزداران این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از محور مواصلاتی به شهرستان با خبر شده، لذا دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با بیان اینکه مأمورین هنگ مرزی آستارا در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند از یک دستگاه خودروی نیسان، مقدار ۱۷۵ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط نمایند افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان هنگ آستارا در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها گفت: نیروهای مرزبانی با هرگونه قانون شکنی و ناهنجاری به صورت جدی برخورد می‌نمایند.

کد خبر 6099396

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم