Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:37:50 GMT

واکنش رسانه‌های اسرائیلی به اظهارات نعیم قاسم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۴۸۴۹

واکنش رسانه‌های اسرائیلی به اظهارات نعیم قاسم

رسانه‌های اسرائیلی به مصاحبه معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با شبکه المیادین، واکنش نشان دادند و اذعان کردند این رژیم همچنان در شک و شبهه درباره پاسخ احتمالی حزب الله است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند وی در این اظهارات اطلاعاتی درباره پاسخ حزب‌الله به حمله رژیم صهیونیستی نداده و این رژیم را در ابهام و شک باقی گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار بخش عربی شبکه "کان" رژیم صهیونیستی گفت: نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانش از گفتن جمله"پاسخی خواهیم داد" خودداری کرد و به جمله « معادله بازدارندگی و مقابله با اسرائیل همچنان پابرجاست» اکتفا کرد. آن‌ها به تهدیدات اسرائیل واکنش نشان نمی‌دهند و به نظر نمی‌رسد فضای جنگ حاکم باشد.

شبکه "کان" اعلام کرد نعیم قاسم همچنان ابهام را حفظ می‌کند و مواضع را مشخص نمی‌کند.

نعیم قاسم در مصاحبه با المیادین گفت:  آنچه در سوریه رخ داد تجاوزی بود که منجر به شهادت علی حسن کامل، عضو حزب‌الله لبنان شد. ما این موضوع را بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم اعلام نکنیم در واکنش به این اقدام چه کاری انجام خواهیم داد، طرف اسرائیلی نیز هر چه میخواهد برداشت کند. از این رو در این لحظه من به شما می گویم پاسخی به سوال در مورد نحوه واکنش به این تجاوز وجود ندارد و باید منتظر سیر تحولات در آینده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب الله لبنان اسراييل نعیم قاسم حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • روایت رسانه اسرائیلی از عقب‌نشینی جزئی تل‌آویو برای توافق با حماس
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید