Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: انتقال از خودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس به نسل جوان از مهم ترین وظایف ما است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عابد حقدادی ظهر امروز در اولین جلسه برنامه ریزی فعالیتهای فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با بیان اینکه دفاع مقدس به ملت ما اعتماد به نفس و امید داد، اظهار داشت: دفاع مقدس باعث تقویت و استمرار ارزش های اسلامی و قرآنی شد، بر این اساس همواره مدیون دفاع مقدس و شهدا و مدافعان اسلام و اهل بیت(ع) از ابتدا تاکنون هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تدوین نقش ادارات در دفاع مقدس بی‌بدیل‌ترین گام در تدوین تاریخ کشور می باشد و این امر در پاسداشت شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است ؛ جمع آوری خاطرات و اسناد دوران دفاع مقدس کارکنان و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان مرکزی در قالب یک کتاب به عنوان سند افتخار برای آیندگان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های جوانان انقلابی نسل گذشته را باید به نسل جوان معرفی کنیم، تصریح کرد: برگزاری جلسات نهضت خاطره‌گویی با حضور پیشکسوتان ورزشی به صورت فراگیر در اماکن ورزشی و خانه های جوان باعث ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در بین جوانان خواهد شد.

حقدادی خاطرنشان کرد: همین خاطرات رزمندگان و ایثارگران جامعه ورزشی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته اند، ناگفته‌ها و خاطرات زیادی از دوران جبهه و جنگ در خود دارند که باید مستندسازی و به نسل های جوان منتقل شود.

وی با بیان اینکه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تکریم و سرکشی از خانواده‌های شهدا در جامعه ترویج و فرهنگ‌سازی شود، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اداره کل می تواند روحیه ایثار و ازخودگذشتگی را به‌عنوان یک ضرورت در جامعه ترویج دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان گفت امیدوارم با برنامه ریزی منسجم و تلاش همه جانبه بتوانیم برنامه های شاخصی در این حوزه به سر انجام رسانیم و معاونین و مسئولین اداره کل میبایست در این راه با هم افزایی و دقت نظر از تمامی ظرفیت ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس جوانان ورزش استان مرکزی ورزش و جوانان استان مرکزی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس

در آستانه ایام شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام آیین استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار و پایتخت مقاومت جهان اسلام بار دیگر معطر به عطر شهدا می‌شود.

 قرائت دعای کمیل در مسجد موسی بن جعفر کیلومتر ۱۵ جاده کوهپایه، مناجات نیمه شب در جوار شهید گمنام در منطقه کوهپایه و تشییع خودرویی پیکر شهید از مسجد جامع روستای پشته شیران به سمت مساجد منطقه و روستای سیمک از جمله این برنامه‌ها است.

 مراسم وداع با این شهدا در شهرستان رفسنجان و منطقه سیمک کوهپایه کرمان برگزار و پیکر مطهر یکی از این شهدا در کوهپایه و شهید دیگر در رفسنجان تدفین می‌شود.

مراسم تشیع این شهدا شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان شهید سلیمانی تا میدان ابراهیم رفسنجان و از روستای عبدل‌آباد تا منطقه سیمک کوهپایه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس