Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حسام الدین علامه با اعلام این خبر گفت: جزئیات این سند در کارگروهی متشکل از تنی چند از اعضای کمیسیون مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گرفت و جهت طرح و تصویب به شورای توسعه فرهنگ قرآنی ارسال شد.

وی گفت: «سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت» به عنوان چهارمین کمیسیون شورای توسعه فرهنگ قرآنی طی جلسات متعدد نخبگانی و با دریافت نظرات اساتید صاحبنظر حوزوی و دانشگاهی در دبیرخانه این کمیسیون تهیه و تدوین شد و در دستور کار ششمین جلسه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت قرار گرفت که کلیات آن با نظر موافق اکثریت اعضا به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علامه با توضیح اینکه برخی نظرات و اشکالات مطرح در خصوص این سند در جلسه کمیسیون مطرح شد و با نظر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (رئیس کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت)، بررسی و تصمیم گیری نهایی در خصوص این جزئیات به کار گروهی ۸ نفره واگذار شد و مقرر شد نظر این کارگروه مصوبه کمیسیون تلقی شود.

وی با اشاره به بررسی و جمع بندی نهایی «سند راهبردی کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت» در کارگروه مذکور گفت: طی هفته‌های اخیر، جلسات متعددی به منظور بررسی‌ نهایی این سند با حضور کارشناسان شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد و نسخه نهایی این سند برای طرح در اولین جلسه پیش‌روی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به ریاست حجت الاسلام دکتر عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور به آن شورا ارسال شد.

دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، دکتر حمیدرضا میرعظیمی رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی و دبیر کمیسیون، حجت الاسلام دکتر عبدالهادی مسعودی عضو صاحب نظر کمیسیون، حجت الاسلام مهدی مستأجران مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رضا سلامت پناه معاون مطالعات راهبردی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، زهرا نقی زاده رئیس مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشجویان جهاد دانشگاهی، دکتر حسام الدین علامه قائم مقام دبیر کمیسیون و محمد باعزم نماینده هسته فکری دبیرخانه کمیسیون از اعضای کارگروه اصلاح «سند راهبردی توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت» بوده‌اند.

کد خبر 4984333

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت قرآنی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت وزارت بهداشت معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت ویروس کرونا دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشگاه ها آزمون دکتری تخصصی آموزش مجازی پروتکل های بهداشتی مرکز سنجش آموزش پزشکی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران وزارت بهداشت توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت شورای توسعه فرهنگ قرآنی سند راهبردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد