Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: جمع آوری و کمک به معتادان یکی از اقدامات پلیس جهت ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است و قطعا ماموران انتظامی در راه رسیدن به این هدف با جدیت و رافت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

سرهنگ "محمدرضا فداء" در حاشیه بازدید از بازار بزرگ و میدان شهداء شهر کرمان گفت: توجه به مطالبات مردم در جهت تامین امنیت پایدار و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه‌ برای تأمین آرامش شهروندان با حداکثر توان و امکانات، در دستور کار پلیس کرمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به‌ منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و بروز هرگونه اقدام مجرمانه، پلیس اقدامات پیشگیرانه‌ خود را افزایش داده و با حضور فیزیکی و استقرار در مکان های آسیب پذیر و جرم خیز و نیز افزایش گشت‌های خودرویی و پیاده، آمادگی برخورد با هر نوع بی‌نظمی را دارد.

فداء با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری میان پلیس و اصناف لازمه پیشبرد اهداف انتظامی جهت ایجاد امنیت پایدار در بازار است گفت: اصناف می‌توانند با شناسایی و معرفی افراد مجرم و مشکوک، پلیس را در کشف و پیشگیری از وقوع جرائم کمک کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: جمع آوری و کمک به معتادان یکی از اقدامات پلیس جهت ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است و قطعاا ماموران انتظامی در راه رسیدن به این هدف با جدیت و رافت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در حوزه سلامت و امنیت، گفت: انضباط پذیری و قانون مداری می بایست در فرهنگ عمومی جامعه نهادینه شود که در همین راستا مشاوران و مددکاران کلانتری های شهر کرمان با هدف آگاه سازی همه اقشار جامعه خصوصاا نوجوانان و جوانان نسبت به آسیب های اجتماعی در تلاش هستند.

فداء با اشاره به نقش تاثیرگذار خانواده در شکل گیری شخصیت کودکان و لزوم ایفای وظایف والدین در ترویج ارزش های اسلامی و ملی نسبت به هنجارهای جامعه تاکید کرد و گفت: وقتی خانواده نقش خود در تربیت فرزندان را به درستی انجام دهد نیروی انتظامی مسئولیت دارد و باید حافظ این امنیت باشد و آسایش خاطر را در جامعه حفظ و نگهداری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان می دهد افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم یک تهدید جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و فرزندانمان است که نباید به آن بی تفاوت باشیم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معتاد متجاهر اخبار اجتماعی کرمان نیروی انتظامی استانی اجتماعی ایجاد امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، سردار هادی رفیعی کیا در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور هدف از برگزاری این نشست را قدردانی از فعالان و دست‌اندرکاران اجرای این طرح دانست و اظهار کرد: مردم فهیم ما همیشه ثابت کرده‌اند که قدر خدمت صادقانه خادمان خود را می‌دانند و با حضور و حمایتشان در فضای مجازی و حقیقی به پلیس در اجرای این خدمات کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس تأمین امنیت و آسایش شهروندان به شمار می‌رود افزود: پاسخ به مطالبات مردمی در مقابله با ناهنجاری‌ها تکلیف قانونی پلیس است که مأموران انتظامی برابر قانون به آن رسیدگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

سردار رفیعی کیا با اشاره به اجرای مطلوب طرح نور در استان مرکزی با همراهی و همکاری خوب و شایسته مردم اظهار داشت: پلیس در اجرای طرح نور با اتکا به برنامه‌های ارشادی به تذکر پرداخته و خوشبختانه تاکنون این طرح به دور از هر حاشیه‌ای و به خوبی در حال پیگیری است.

وی گفت: اولین قدم در اجرای این طرح مطالبه گری در حوزه مسئول سازی برای پای کار آمدن همه دستگاه‌های مسئول در راستای فرهنگ سازی به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هدف دشمن از موضوع متزلزل کردن عفاف و حجاب در جامعه را فروپاشی بنیان خانواده و ارزش‌های دینی و معنوی دانست و افزود: در چارچوب قانون و مقررات با هرگونه ناهنجاری و قانون گریزی در جامعه مقابله می‌کند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته از سوی فرا جا برای اجرای طرح نور گفت: پلیس در خط مقدم اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه قرار دارد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح نور و مقابله با ناهنجاری‌های حوزه عفاف و حجاب گفت: خدمت به این مردم فهیم و با بصیرت بزرگترین افتخار پلیس در تأمین امنیت جامعه به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اجرای قانون عفاف و حجاب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همان هدف امام حسین (ع) و یاران با وفایشان در حادثه کربلا به شمار می‌رود خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از قیام عاشورا در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و معنوی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

کد خبر 748500

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر