Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: نباید اجازه دهیم که مساجد خالی شود، چراکه دشمن در صدد خالی کردن مساجد و نفوذ به قلب جوانان کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در نشست با ارکان و پایگاه‌های مقاومت بسیج با تبریک فرا رسیدن عید قربان و عید ولایت و امامت اظهار داشت: از آن زمان که دین مبین اسلام توسط پیامبر اعظم(ص) در مدینه ‌النبی دارای حکومت و نظام اجتماعی و سیاسی شد، مسجد به‌‌عنوان اصلی‌ترین پایگاه و محل فعالیت‌های گوناگون در حکومت نو پای اسلامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مساجد و خانواده نقش مهم و موثری در جامعه اسلامی دارند و می‌توانند با جذب جوانان و نوجوانان آنان را از پرتگاه خطرناک تهاجم فرهنگی نجات دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که مساجد خالی شود، چراکه دشمن در صدد خالی کردن مساجد و نفوذ به قلب جوانان کشور است.

وی با بیان اینکه افراط و تفریط امروز در جامعه ناشی از بی‌توجهی و درک ناصحیح از اصل اسلام و دین است، افزود: اگر انسان در مسیری که خداوند قرار داده به درستی گام بردارد، قطعاً پیروز میدان و دشمنان در برابرشان خوار و ذلیل می‌شوند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: جوانان برای آن که از فتنه‌های دشمنان در امان باشند ناگزیرند به پناهگاه‌های امن پناه برده، بنابراین هیچ پناهگاهی همانند مسجد که خانه خداوند است برای انسان امن نیست.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: نماز جمعه محور "اتحاد و انسجام" جامعه اسلامی استنماز عید قربان در مصلی‌ها و مساجد گلستان اقامه نمی‌شود + فیلم

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز با تبریک فرا رسیدن عید قربان و عید ولایت و امامت اظهار داشت: مساجد صقل اصلی حرکت انقلاب اسلامی بوده و خواهد ماند و به فرموده امام(ره) مساجد سنگر مسلمانان است.

وی گفت: برپایی مسجد در هر محله و نقطه‌ای یکی از ابتکارات و افتخارات انقلاب اسلامی است چراکه امکان دور هم جمع شدن مومنین و بهره‌گیری از فکر، دانش و مشاوره یکدیگر در این مکان مقدس وجود دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه امام جماعت آگاه و تحصیل‌کرده در جهت جذب جوانان مسجدی بی‌شک برکات انس با مسجد را دو چندان خواهد کرد، افزود: در جنگ نرم، دشمن بیش از هر چیز، از همین حرکت گردهم آمدن مومنین به‌ویژه جوانان هراس داشته و سعی کرده جوانان صاحب اندیشه و استعداد را جذب سایر محافل کنند.

وی تاکید کرد: بنابراین برنامه‌ها در مساجد باید مطابق فکر مخاطبین جوان تحصیل‌کرده که به مسجد وارد می‌شوند، به روز و از جانب افراد تحصیل‌کرده اجرا شود.

سردار حسینی با بیان اینکه جنبش و محور مقاومت اسلامی از پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور نشأت گرفته و آغاز شده است، عنوان کرد: امروز در پایگاه‌های بسیج شاهد بهم تنیده شدن روح جهادی، انقلابی و اسلامی در این پایگاه‌ها هستیم و همین روحیه باعث شده که دشمنان انقلاب اسلامی نتوانند نگاه چپ به این مرز و بوم داشته باشند.

به گفته وی، مسجد هسته مقاومت فرهنگی و پایگاه‌ فعالیت‌های اجتماعی است و اگر این حصار و خاکریز فرهنگی نباشد، همه چیز از دست می‌رود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه نقش محوری مسجد بر کسی پوشیده نیست و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از ارکان‌هایی‌ست که موجب تقویت مسجد می‌‌شود؛ یادآور شد: نقش مساجد در گام دوم انقلاب، مهم‌تر از گام اول است و هیچ جایگزینی برای مساجد در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P/S6,66/CT12 بیشتر بخوانید... آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات در استان فارس؛ تاکید بر محله‌ و مسجدمحوری مراسم دعای عرفه در مسجد دانشگاه شریف برگزار می‌شود اقامه نماز جمعه در مسجد ایاصوفیه با تکیه خطیب بر شمشیر+ عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات در استان فارس؛ تاکید بر محله‌ و مسجدمحوری مراسم دعای عرفه در مسجد دانشگاه شریف برگزار می‌شود اقامه نماز جمعه در مسجد ایاصوفیه با تکیه خطیب بر شمشیر+ عکس پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند ۲ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۳ بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره/ افتتاح پروژه دوخطه‌‌ راه‌آهن زنجان ــ قزوین تا پایان سال‌ ۴ درگیری مسلحانه مرزبانان در هنگ مرزی جکیگور با قاچاقچیان / کشف بیش از یک تن موادمخدر ۵ گزارش|سلطان جعل مدرک ایران پای میز محاکمه / اخلال متهمان در نظام اقتصادی ‌و تشکیل شبکه کلاهبرداری / پرونده‌ای با ۱۵ متهم ۶ گزارش تسنیم از دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اخلال‌گری در نظام اقتصادی با اسناد جعلی / واکنش دادستان به کتمان حقیقت از سوی متهم ۷ کمین واسطه‌گران برای غارت دسترنج شالیکاران و برنجکاران / کشور به واردات اندکی برنج خارجی نیاز دارد ۸ گزارش| کارون در سیطره برج‌های بی‌مجوز؛ طرح جامع شهری اهواز چه زمانی اجرایی می‌شود؟ مهمترین اخبار استانها گزارش تسنیم از دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اخلال‌گری در نظام اقتصادی با اسناد جعلی / واکنش دادستان به کتمان حقیقت از سوی متهم گزارش| چشمان ۵۵۰ هزار گلستانی به دستان توانمند قرارگاه خاتم‌‌الانبیاء / سیرآبی مرزنشینان با تکمیل سد "نرماب" روایتی از عشق مردم به جایگاه با صلابت نماز جمعه / نخستین «نماز جمعه بجنورد» در چه تاریخی اقامه شد؟ + فیلم نظر آیت‌الله نوری همدانی درباره سود وام اجاره مسکن / گرفتن سود به هر کیفیت ربا و حرام است مهمترین اخبار تسنیم سوئیس: اولین معامله با ایران از طریق کانال تجاری بشردوستانه انجام شد جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد اختصاصی| گفتگو با عضو دربار پهلوی: چرا دولت آمریکا اجازه تکمیل درمان به محمدرضا پهلوی نداد؟ "غرقاب" روایت رهبر انقلاب از واقعیت‌های پنهانی افول تمدنی غرب درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه بیت المقدس استان کردستان نماینده ولی فقیه پایگاه ها نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است