Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر گزاری آریا -

 وحید نیشابوری مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های کرمانشاه در گفتگویی با اشاره به خسارت‌های زیادی که کرونا بر مطبوعات استان تحمیل کرده است،گفت: برای جبران بخشی از این خسارت‌ها، تسهیلات ویژه‌ای برای این قشر در نظر گرفته شده است.

وی  گفت: از ابتدای سال جاری و با توجه به تعطیلی و رکود بوجود آمده بر مطبوعات استان به جهت جبران صدمات مالی این بخش مکاتبات و جلسات متعددی با استاندار و معاونت سیاسی انجام گرفت که در نهایت تصمیم بر این گرفته شد جهت جبران بخشی از خسارات تسهیلات ویژه ای به این بخش اختصاص یاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس پیگیری های صورت گرفته بخش کوچکی از این تسهیلات به صورت بلاعوض و بخشی نیز تسهیلات با بهره کم خواهد بود که موافقت اولیه گرفته شد و در صورت تامین اعتبار به زودی نسبت به معرفی و پرداخت تسهیلات از طریق یکی از بانک ها یا صندوق های مالی اعتباری اقدام خواهد شد.

از فعالان عرصه خبر تجلیل خواهد شد

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمانشاه در ادامه در خصوص چگونگی برگزاری مراسم روز خبرنگار سالجاری با توجه به شیوع کرونا نیز گفت: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا و براساس دستورالعمل های ستاد کرونا امکان برگزاری این مراسم همچون سال های گذشته وجود ندارد اما به طور قطع از فعالان این عرصه تجلیل به عمل خواهد آمد.

نیشابوری خاطرنشان کرد: چگونگی تجلیل و قدردانی از زحمات فعالان رسانه در روزهای آینده مشخص و اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: هیئت ویژه مرکب از چند دستگاه اجرایی ظرف مدت یک هفته آینده با هدف نظارت بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای تأمین مسکن آذربایجان‌غربی با اشاره به تشکیل هیأت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن اظهار کرد: نمایندگان استانداری، راه و شهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیأت ویژه حضور خواهند داشت.

وی افزود: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیأت ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آن ده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطایی ادامه داد: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

عطایی عنوان کرد: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

کد خبر 748499

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد