Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید رشنو به خبرگزاری برنا گفت: 4 سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در بروجرد در حال اخذ مجوزقرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رشنو بعداز ظهر روز دوشنبه در این گفت وگو با اشاره به فعالیت سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در شهرستان بروجرد ،اظهار کرد: در حال حاضر یک سمن به نام گردشگران طبیعت زاگرس در بروجرد فعالیت دارد و 4سمن دیگر در حوزه ورزش وجوانان این شهرستان در روند اخذ مجوز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با بیان اینکه یک مرکز مشاوره تخصصی ازدواج بروجرد توسط ورزش وجوانان بروجرد در روند اخذ مجوز قرار دارد ،افزود: این تعداد سمن ها ومرکز مشاوره ازدواج طی یک سال اخیر در مسیر ثبت واخذ مجوز قرار گرفته اند .

 رییس ورزش وجوانان بروجرد با بیان اینکه افزایش تعداد سمن های حوزه جوانان در سطح شهرستان از اهداف اصلی ما ست ، یادآورشد: اداره کل ورزش وجوانان لرستان در حوزه جوانان اقدامات خوبی در زمینه افزایش وتوسعه سمن ها در استان  انجام داده که برروی توسعه فعالیت جوانان وافزایش سمن های این حوزه در بروجرد نیز تاثیرگذاربوده است.

او با اشاره به وضعیت خانه جوانان بروجرد ،تصریح کرد: با فرمانداری بروجردمکاتبات و هماهنگی های لازم انجام شده است تا خانه جوان بروجردکه در اصل متعلق به اداره ورزش وجوانان است  جهت راه اندازی عودت داده شود.

رشنو بابیان اینکه خانه جوان بروجرد در شهرک اندیشه قرار دارد ، خاطر نشان کرد:  واگذاری خانه جوانان بروجردبه ورزش وجوانان  وراه اندازی آن گام بزرگی برای ارتقا فعالیت ومشارکت جوانان بروجردی در کنار توسعه فعالیت سمن های حوزه جوانان در این شهرستان خواهد بود.

 رییس ورزش وجوانان بروجردمشارکت در  مراسم جشن نو عروسان کمیته امداد که به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها و به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با حضور احد قاسمی و مهدی حجتی به نمایندگی از اداره ورزش جوانان شهرستان بروجرد برگزارشده بود را از دیگر اقدامات در هفته ازدواج برشمرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سمن بروجرد هفته ازدواج خانه جوانان حوزه جوانان جوانان بروجرد اخذ مجوز قرار ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «سلام ساوالان» ضمن تبریک روز روانشناس اظهار کرد: شعار روز روانشناس سال‌جاری «امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشناسی، مشاوره و مشارکت مردم» است و سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر و ادارات کل بهزیستی استان‌ها و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نیز به تبع این اداره، مسئولیت‌های ویژه‌ای در حوزه خدمات روانشناسی دارند و ما نیز سعی داریم تا با تلاش همکاران در این زمینه، بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی افزود: یکی از خدمات ویژه بهزیستی، مشاوره رایگان، امن و محرمانه خط تلفنی ۱۴۸۰ است که همه مردم می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب از این خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های خانواده، تحصیلی، تربیت فرزند، اختلالات روانی، ازدواج، شغلی و کودک و نوجوان استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در سطح استان بیش از ۷۰ مرکز روانشناسی و مشاوره، خدمات متفاوتی را به مردم ارائه می‌کنند و همگی سعی دارند تا آلام مرتبط با روح و روان انسان‌ها را کاهش دهند.

رضایی افزود: ما نیز سعی داریم تا آموزش‌هایی را مطابق با علم روز روانشناسی به روانشناسان و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، ارائه دهیم تا ضمن پیشرفت این حوزه، خدمات بهتر و تخصصی به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: از طرف بهزیستی برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه به جهت استفاده از خدمات روانشناسی، یاری برگ ارائه می‌کنیم که به روانشناسان مربوطه تحویل داده می‌شود و هزینه جلسات مشاوره افراد تحت پوشش را بهزیستی متقبل می‌شویم.

رضایی گفت: همچنین در این زمینه دغدغه مهمی که در دولت سیزدهم پیگیر آن هستیم، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مشاوره و روانشناسی است تا عموم مردم بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 748819

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی