Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، مهدی اخوان صباغ، در بازدید از مراکز قرآنی ضمن اشاره به ظرفیت این استان در حوزه علوم قرآنی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت منابع انسانی و سخت افزاری استان اصفهان این توانایی وجود دارد که این استان در بخش آموزش قرآن کریم به اقشار مختلف مردم همچون سایر امور پیشگام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این بازدید از نزدیک با مسائل و مشکلات مؤسسات قرآنی آشنا شدیم و فعالیت‌های آنها را ارزیابی کردیم. استان اصفهان همواره از استان‌های پیشرو در حوزه آموزش مباحث قرآنی در سطح کشور محسوب می‌شود.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم تاکید کرد: خوشبختانه برنامه‌ریزی مدیران مؤسسات قرآنی استان نیز در بخش مباحث قرآنی قابل تحسین است و ما نیز هرگونه حرکت سازنده را در این بخش حمایت خواهیم کر

وی ادامه داد: امروز آموزش قرآن نه تنها در سطح شهر بلکه در روستاهای دور افتاده اصفهان با کیفیت مناسب ارائه می‌شود و اقشار مختلف مردم از کوچک تا بزرگ از آموزش‌ها بهره مند می‌شوند.

اخوان صباغ با بیان اینکه طرح‌های متنوع آموزشی در مؤسسات قرآنی در حال اجراست که اثرات مثبت و مفید آن بر کسی پوشیده نیست، گفت: به طور قطع برای اینکه بتوان به زندگی سعادتمند رسید باید به سمت آموزش‌های قرآنی و اجرای آن در سطح زندگی خود بپردازیم.

وی گفت: آموزش‌های تخصصی و کاربردی به مردم از ضروریات محسوب می‌شود و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی باید در راستای توسعه این آموزش‌ها هرگونه اقدام لازم را انجام دهد.

گفتنی است صباغ در سفر سه روزه خود به استان اصفهان ضمن بازدید از مراکز قرآنی این استان فعالیت‌های آنان را مورد بررسی و تحلیل قرار داد و به بررسی مشکلات مؤسسات قرآنی پرداخت.

وی همچنین با طرح‌های مختلف و ابداعی مؤسسات قرآنی آشنا شد و آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی را برای حمایت از این طرح‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مؤسسات قرآنی آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نشست «مصحف نور بر صفحۀ سیما؛ واکاوی برنامه‌سازی قرآنی»؛ با نگاهی به برنامه تلویزیونی محفل، امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

علی‌رضا معاف کارشناس فرهنگی و فعال قرآنی، مرتضی روحانی پژوهشگر فلسفه و فعال رسانه‌ای، مسلم نادعلی‌زاده پژوهشگر و مدرس دانشگاه، سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی محفل و علی‌رضا بلیغ پژوهشگر فلسفه علوم اجتماعی و دبیر نشست در این رویداد حضور دارند.

نشست «مصحف نور بر صفحۀ سیما»، امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ با پخش زنده از صفحۀ آپارات پژوهشکده (http://www.aparat.com/rcica.ir) و همچنین در طبقه سوم پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی واقع در حوزه هنری میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند