Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، قاسمی دادستان قزوین گفت: ثبت احوال باید کد ملی محکومان پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را غیر فعال کند چراکه باعث می‌شود تا قاچاقچیان کالا و ارز نتوانند خدماتی در جامعه دریافت و خود را به اجرای احکام معرفی کنند.

قاسمی افزود: پرونده‌های قاچاق نشان می‌دهد که بیش از ۷۰۰ نفر از متهمان دستگیر شده در استان قزوین هنگام اجرای احکام ساکن غرب کشور هستند که در این رابطه ۶۰ مورد نیابت قضایی صادر و در اختیار نیروی انتظامی قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اگرچه نیروی انتظامی پیگیر پرونده‌های قاچاق کالا در خارج از استان است، اما اگر نتوانیم آرای صادره در اجرای احکام را به موقع اجرایی کنیم، می‌تواند در آینده نزدیک به افزایش قاچاق کالا دامن بزند.

دادستان قزوین گفت:نباید به آمار‌های کشف کالای قاچاق خوشبین بود، هنر ما این است که محل نگهداری کالا‌ها را شناسایی کنیم و آن را به دست مصرف کننده برسانیم.

قاسمی افزود: در حال حاضر نظارتی بر تولیدات و میزان مصرف استان وجود ندارد که باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

او اضافه کرد: نبود نظارت دقیق روی کالا‌های اساسی باعث شده تا آمار مصرف تولیدات در استان و خارج از استان مشخص نباشد بنابراین کار اصلی سامانه جامع انبار‌ها از این به بعد باید ثبت دقیق هر نوع کالای ورود و درج مشخصات باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا و ارز کالاهای اساسی دادستان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد