Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@17:18:02 GMT

راننده نابلد جان کودک 6 ساله در گچساران را گرفت

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۰۵۰۹

راننده نابلد جان کودک 6 ساله در گچساران را گرفت

فرمانده انتظامی گچساران از وقوع یک فقره تصادف منجربه فوت کودکی۶ساله دریکی از محلات این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ؛سرهنگ سید محمد موسوی؛فرمانده انتظامی گچساران در تشریح این خبر گفت:درپی تماس تلفنی  بامرکز۱۱۰مبنی بریک فقره تصادف جرحی سریعا مامورین کلانتری۱۲و راهورشهرستان درمحل حاضر و مشاهده گردید خودرو سمندسفیدرنگ به رانندگی خانمی فاقدگواهینامه باپسربچه ۶ساله درحال بازی برخورد کرده که مصدوم سریعابا اوژانس۱۱۵به بیمارستان انتقال که کودک مصدوم بدلیل شدت جراحات وارده فوت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: باهماهنگی مرجع قضایی راننده خودرو به یگان انتظامی جهت سیرمراحل قانونی انتقال وخودرو نیز توسط مامورین راهوربه پارکینگ منتقل گردید   فرمانده انتظامی  گچساران در ادامه بیان کرد:برابر نظریه کارشناسان راهور حاضر در صحنه ،علت تصادف بی احتیاطی و عدم آشنایی راننده فاقد گواهینامه با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم تسلط کافی در کنترل خودرو اعلام شده است.   انتهای پیام/        

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ جواد افشارمنش،با بیان اینکه بر اثر یک سانحه رانندگی برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو حجت الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک بودند که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام فوت کردند.   وی افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌ های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه