Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@03:35:50 GMT

پیشنهاد نماینده مجلس برای افزایش میزان پرداختی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۳۱۵۶

پیشنهاد نماینده مجلس برای افزایش میزان پرداختی

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر افزایش میزان یارانه نقدی، اظهار داشت: یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی باید افزایش یابد و با تورم متناسب سازی شود.

وی افزود: چند سال پیش بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها، قیمت حامل‌های انرژی آزاد سازی شد و بخشی از درآمد ناشی از آن به صورت یارانه نقدی در اختیار مردم قرار گرفت و قرار شد بخش دیگر در حوزه تولید و بهداشت هزینه شود؛ در طول چند سال گذشته قیمت حامل‌های انرژی متناسب با تورم حاکم بر جامعه چند برابر شده، اما میزان یارانه نقدی ثابت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها و ثابت ماندن میزان یارانه ظلم در حق مردم است، بیان داشت:برای اینکه در شرایط تورمی کشور از فشار اقتصادی بر مردم کاسته شود باید میزان یارانه هر نفر به ۳۰۰ هزار تومان افزایش یابد و به عبارتی خانواده ۴ نفره باید ماهانه ۱ میلیون و دویست هزار تومان یارانه دریافت کند تا بتواند با تورم موجود زندگی خود را اداره کنند.

ذاکر با تاکید بر اینکه عدالت اجتماعی حکم می‌کند که ما پول مردم را به خودشان بازگردانیم، ادامه داد: با متناسب سازی یارانه با تورم می‌توانیم بخشی از این بی عدالتی را جبران کنیم؛ معتقدم یک اقدام کوتاه مدت برای کاهش فشار‌های اقتصادی همین مناسب سازی یارانه‌ها تورم است تا با افزایش آن مردم خود را با تورم تطبیق دهند.

ذاکر متذکر شد: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و رفع محرومیت و فقر جامعه اولویت اول مجلس است و ما به عنوان وکای ملت این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100 یارانه نقدی تورم افزایش یارانه نقدی مهرداد بذرپاش حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100 میزان یارانه یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟