Web Analytics Made Easy - Statcounter

مذاکره دیبالا و یوونتوس برای تمدید قرارداد فی‌مابین وارد فاز نهایی شده و به زودی این ستاره آرژانتینی قرارداد جدیدی با بانوی پیر خواهد بست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس که تابستان سال گذشته بانوی پیر سعی در فروش او داشت، حالا در آستانه عقد قراردادی جدید با این تیم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیبالا که در فصل ثبت نهمین قهرمانی متوالی یوونتوس در سری A یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود، توانسته نظر مدیران باشگاه را برای حفظ او جلب کند.

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس در این باره گفت:

مذاکرات ما با دیبالا وارد فاز پایانی شده است. ما گاهی اوقات با مدیران برنامه و نمایندگان او صحبت می‌کنیم و الان هم با وجود تمام مشکلاتی که به خاطر فشردگی بازی‌های تیم وجود دارد، روند مذاکرات‌مان رو به پیشرفت بوده است. حتی در این وضعیت هم ما مذاکرات‌مان را ادامه دادیم و الان هم به نتایج خوبی دست پیدا کرده‌ایم.

دیبالای ۲۶ ساله تا سال ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد اما عملکرد خوب او در این فصل منر به افزایش این مدت خواهد شد چرا که خود بازیکن نیز همانطور که تابستان سال گذشته ثابت کرد راغب به ماندن در تورین است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس دیبالا دیبالا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود

هرموسو پس از ۵ سال، اتلتیکو مادرید را ترک می‌کند

طرفداری | به گزارش متئو مورتو از رلوو، اتلتیکو مادرید از ادامه مذاکرات با ماریو هرموسو منصرف شده و قرارداد این مدافع ۲۸ ساله را تمدید نخواهد کرد؛ در نتیجه هرموسو در پایان فصل جاری و پس از ۵ سال، از روخی بلانکو جدا می‌شود.

هرموسو که در تابستان ۲۰۱9 از اسپانیول به اتلتیکو مادرید منتقل شده بود، تا به این لحظه 169 بازی برای سفید و قرمزپوشان انجام داده و آمار ۱۰ گل و ۶ پاس گل را به ثبت رسانده است. قهرمانی لالیگا در فصل ۲۰۲۰/۲۱، تنها دستاورد هرموسو در اتلتیکو مادرید بوده‌است.

از استون ویلا، یوونتوس، اینتر و بارسلونا به عنوان جدی‌ترین مشتریان ماریو هرموسو نام برده می‌شود. با این حال، مدافع اسپانیایی تا به این لحظه هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی