Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@23:42:28 GMT

قیمت ماسک در بوشهر بالا گرفت/ استاندار حمایت نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۴۹۵۴

قیمت ماسک در بوشهر بالا گرفت/ استاندار حمایت نمی‌کند

تولیدکنندگان ماسک که تا ۲۰ روز پیش به فکر خالی کردن انبار ماسک بوده‌ و حاضر بودند حتی زیر قیمت تمام شده تولیدات خود را بفروشند اما الان با نرخ حدود دو برابر اقدام به فروش ماسک در بوشهر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اجباری شدن استفاده از ماسک در تمام تجمعات و ادارات همزمان با موج دوم شیوع ویروس کرونا سبب شد دوباره بازار ماسک رونق پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیدکنندگان ماسک که تا ۲۰ روز پیش به فکر خالی کردن انبار ماسک بوده‌ و حاضر بودند حتی زیر قیمت تمام شده تولیدات خود را بفروشند اما الان با نرخ حدود دو برابر اقدام به فروش ماسک می‌کنند.

منصور رضایی در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص قیمت بالای ماسک در بوشهر، ضمن اشاره به توانمندی واحدهای تولیدی شهرستان بوشهر در تولید ماسک ارزان‌قیمت گفت: واحدهای تحت پوشش اتحادیه خیاطان توانایی تولید روزانه 90 هزار ماسک ارزان قابل شستشو را دارند.

رئیس اتحادیه خیاطان وخشکشویی شهرستان بوشهر افزود: به علت حمایت نکردن نماینده عالی دولت در استان بوشهر از صنوف تولیدکننده ماسک، علی‌رغم ظرفیت تولید 90 هزار ماسک در روز، واحدهای تولیدی روزانه 24 هزار ماسک بسیار ارزان و مجانی در اختیار ارگان‌های امدادی و مردم قرار می‌دهند.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق اصناف مرکز استان بوشهر تأکید کرد: در صورت اعتماد به تولیدات بومی و استقبال مسؤولان استان، واحدهای تولیدی پوشاک شهرستان آماده مشارکت در بهبود وضعیت بهداشتی شهروندان هستند.

رضایی ابراز داشت: مشکل مهم دیگر برای تولید ماسک ارزان و رایگان به مردم، نبود دسترسی آسان به مواد اولیه است.

رئیس اتحادیه خیاطان و خشک‌شویی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 14 واحد تولیدی در شهرستان در حال تولید ماسک هستند. محصول این واحدها به‌صورت رایگان در اختیار سازمان‌های امدادی قرار می‌گیرد و مازاد آن نیز با قیمت بسیار ارزان در بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قیمت ماسک بوشهر استاندار کارگاه تولیدی منصور رضایی رئیس اتحادیه خیاطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی پیش از ظهر سه شنبه در نشست ستاد تسهیل استان مرکزی اظهار کرد: واحدهای تولیدی باید بر اساس مسؤولیت اجتماعی خود، در حوزه محیط زیست و به‌ویژه در حوزه آب، تعامل و هم افزایی لازم را در خصوص بازچرخانی پساب داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست با تأکید بر لزوم توجه به محیط زیست در توسعه صنعتی، گفت: چنانچه به دنبال توسعه پایدار هستیم باید ابتدا به حفظ محیط زیست توجه ویژه داشته باشیم.

علی آبادی شهر اراک را یکی از شهرهای استراتژیک کشور عنوان کرد و افزود: مردم اراک در دوران دفاع مقدس هم ثابت کردند پشتیبان کشور هستند از این رو تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان به کار گرفته می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رفع مشکل آلودگی هوای شهر اراک نیازمند مساعدت صنایع است، گفت: برای شهر اراک باید ۲ اقدام بزرگ، نخست تلاش برای از بین بردن منابع آلودگی و سپس عدم توسعه صنایع آلاینده با محوریت واحدهای تولیدی مدنظر ویژه قرار گیرد.

بررسی طرح‌های توسعه برخی واحدهای صنعتی، تأمین مواد اولیه، مسائل گمرکی، محیط زیست و منابع طبیعی، ضمانت‌های بانکی، امهال تسهیلات و بحث سرمایه در گردش بخشی از موضوعات مطرح شده در این نشست بود که وزیر صمت دستوراتی در جهت رفع موانع و حل مشکلات این واحدها و پیگیری موضوعات در ستاد ملی صادر کرد.

کد خبر 6099011

دیگر خبرها

  • اوکراین: در ساخت پهپاد‌های تهاجمی با برد بالا به تولیدی برابر با روسیه دست یافته‌ایم
  • تنگستان از مناطق پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است
  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • اشتغال و تسهیلات بانکی از مهمترین مطالبات مردمی در تنگستان است
  • سپاه با تمام وجود و بی منت در کنار آموزش و پرورش است
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است