Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@21:22:20 GMT

۴۹۰۴ متقاضی مسکن ملی در همدان ثبت نام کردند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۴۹۵۸

۴۹۰۴ متقاضی مسکن ملی در همدان ثبت نام کردند

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد مسکن همدان با اعلام اینکه تا امروز در دو مرحله فراخوان سهمیه هزار و ۳۶۰ واحدی برای استان در نظرگرفته شده است٬ گفت: تا کنون بر اساس سهمیه تعریف شده ۴ هزار و ۹۰۴ متقاضی در استان همدان ثبت نام کرده‌اند. - اخبار استانها -

حسن ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان٬ با تشریح برنامه‌های این نهاد در همدان برای ساخت مساکن مورد نیاز مردم و گروه‌های هدف اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن یک طرح متقاضی محور است که متناسب با تقاضای واقعی مردم و با همراهی مجموعه‌های دیگر شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کل منابع مورد نیاز برای اجرای این طرح از دو محل تسهیلات بانکی و آورده خود متقاضیان تامین می‌شود٬ افزود‌: در این طرح منابع دولتی و عمرانی به هیچ وجه قابل استفاده وبرنامه ریزی نیست.

مدیرکل بنیاد مسکن همدان  با اعلام اینکه تا امروز در دو مرحله فراخوان سهمیه هزار و 360 واحدی برای استان در نظرگرفته شده است٬ عنوان کرد:‌ این سهمیه برای برخی شهرهای زیر 100 هزار نفر مانند اسدآباد٬ بهار٬ تویسرکان٬ کبودراهنگ٬ نهاوند وجورقان در نظر گرفته شده است.

ثبت‌نام 1.4میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت 5ساله جزو شروط ثبت‌نام نیسترئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص 10هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی56 هزار واحد مسکن محرومان باید تا سال آینده افتتاح شود

 

وی بیان کرد: تا کنون بر اساس سهمیه تعریف  شده 4 هزار و 904 متقاضی ثبت نام کرده٬ بیش از 298 متقاضی احراز هویت شدند و 43متقاضی نیز مدارکشان با مدارک الکترونیکی تطبیق داده شده است٬ افزود: در مجموع 67 متقاضی مبادرت به افتتاح حساب کرده‌اند.

ظفری با تاکید براینکه تا زمانیکه متقاضی به مرحله افتتاح حساب نرسد تعریف پروژه انبوه سازی٬ فراخوان برای انتخاب پیمانکار و  شروع عملیات اجرایی مقدور نیست٬ مطرح کرد: تا مادامی که صددرصد متقاضیان سهمیه‌های تعریف شده در پروژه‌ها تعیین و تکلیف نشوند٬ اقدامات اجرایی اتفاق نمی‌افتد.

وی درباره میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای این طرح نیز گفت: در سال 99  ما به ازای هر متقاضی 100 میلیون تومان تسهیلات با دوره بازدهی 12 ساله  در نظر گرفته شده است٬ همچنین طرح ملی مسکن براساس قیمت تمام شده در زمان انجام کار و فعالیت مورد نظر به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن همدان با تاکید براینکه مساکن ساخته شده توسط این نهاد از کیفیت لازم٬ مکان و زیر ساخت‌های مناسب برخوردار است٬ ابراز کرد:‌ آنچه ما تولید خواهیم کرد برند بنیاد مسکن است نه چیز دیگر یعنی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا باوجود تنگناها و مشکلات واحدهای خوبی تحویل دهیم و چیزی کم نگذاریم.

وی تصریح کرد: تمام هم و غم ما این است زمین‌های طرح اقدام ملی در بهترین موقعیت‌ها تعریف بشوند و تمام زیر ساخت‌های لازم برای یک زندگی مطلوب را داشته باشند تا مردم با مشکلی رو به‌رو نشوند.

ظفری همچنین اعلام کرد:  سال گذشته 12 میلیارد تومان برای اتمام و تکمیل واحدهای روستایی و شهری قرار دادیم و امسال نیز 15 میلیارد تومان  اعتبار مصوب ماست که از ابتدای سال تا امروز سه میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

انتهای پیام/742/ی

R41405/P/S6,75/CT1 بیشتر بخوانید... عملیات احداث ۱۷۰۰ واحد مسکن ایثارگران استان خراسان جنوبی آغاز شد جزئیات ساخت مسکن ارزان‌قیمت توسط بنیاد مستضعفان؛ از تامین زمین رایگان تا وام بلاعوض دود پاسکاری ادارات در چشم متقاضیان مسکن مهر خرم‌آباد؛ وقتی دست مردم به مسکن‌های تکمیل شده نمی‌رسد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عملیات احداث ۱۷۰۰ واحد مسکن ایثارگران استان خراسان جنوبی آغاز شد جزئیات ساخت مسکن ارزان‌قیمت توسط بنیاد مستضعفان؛ از تامین زمین رایگان تا وام بلاعوض دود پاسکاری ادارات در چشم متقاضیان مسکن مهر خرم‌آباد؛ وقتی دست مردم به مسکن‌های تکمیل شده نمی‌رسد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۳ فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! ۴ رئیس یکی از‌ ادارات شهرستان مرودشت دستگیر شد ۵ گرم‌ترین روز سال خوزستان را تا پایان هفته به تعطیلی کشاند ۶ پورموسوی: شکست فوتبال ایران به خاطر مصلحت‌اندیشی، فرار از قانون و ترس از برخی تیم‌هاست/ آقای صالحی! صد درصد اشتباه کردی ۷ نامجومطلق: خودی‌ها به تیم ما فشار روانی وارد می‌کنند/ از پیشکسوتان استقلال انتظار حمایت داریم ۸ موفقیتی دیگر از دانشمندان ایرانی‌ /‌ کیت استخراج ژنوم ویروس ۱۹ ـ Covid‌ به تولید انبوه رسید مهمترین اخبار استانها قدردانی تولیت آستان قدس از موضع‌گیری خوب رئیس جمهور برای ‌‌برگزاری ‌عزاداری محرم / میزبان عزاداران ‌خواهیم‌ بود رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید گزارش| تراژدی ترسناک کرونا در هرمزگان / شرایط ‌بیمارستان‌ها‌ برای پذیرش سایر بیماران عادی شد مهمترین اخبار تسنیم «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶ درصد آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۱۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول آخرین تغییرات قدردانی تولیت آستان قدس از موضع‌گیری خوب رئیس جمهور برای ‌‌برگزاری ‌عزاداری محرم / میزبان عزاداران ‌خواهیم‌ بود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان بنیاد مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  خواجه‌ای گفت: در حال حاضر میزان مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در شهرستان‌ها نیز نسبت به تکمیل پرونده‌های خود جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند، افزود: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، به بانک مربوطه جهت عقد قرارداد معرفی می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان از پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن روستایی از ۳۵۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: مهاجرت معکوس ظرفیت و تقاضا برای ساخت و ساز در روستا‌ها را افزایش داده است و همین مسئله باعث می‌شود تا همه ساله و طبق قانون ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی در کشور به متقاضیان پرداخت و هر سال نیز سقف آن افزایش یابد.

وی به ترغیب و تشویق و لزوم همکاری اعضای شورای اسلامی، دهیاران و مشارکت روستاییان در انجام طرح‌های مقاوم سازی اماکن روستایی اشاره کرد و افزود: اهالی روستا‌های استان باید از فرصت پیش آمده استفاده کرده و با اخذ تسهیلات بانکی برای سلامتی و حفظ جان و اموال خود و پیشگیری از هرگونه خسارات احتمالی خانه‌های خود را مقاوم‌سازی کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: سعی ما براین است که با ادامه روند نوسازی اماکن مسکونی، زمینه‌ای را جهت فراهم ساختن فرصت برای روستاییان، ایجاد بالندگی و خودباوری در روستا‌ها و ارائه تعریف جدید از روستا‌ها به عنوان واحدی تولیدی و فرهنگی آماده کرده و بنیاد مسکن نیز براساس این تکلیف در بخشی از رسالت خود فعالیت‌های خود را بیشتر معطوف به روستا‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته ادامه دهد.

خواجه‌ای ادامه داد: مقاوم سازی اماکن روستایی و مناطق محروم استان در واقع همان پیشگیری قبل از وقوع حادثه و جلوگیری از خسارات و تلفات جانی و مالی در برابر سوانح طبیعی است.

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت