Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی می‌گوید علی‌رغم پایان یافتن حادثه امنیتی روز دوشنبه در شمال فلسطین اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی هنوز در حالت هشدار قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نگرانی صهیونیست‌ها از وعده جنبش مقاومت حزب‌الله برای گرفتن انتقام شهادت یک رزمنده خود در جریان تجاوز جنگنده‌های اسرائیلی به سوریه، همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست» با وجود اینکه حادثه امنیتی روز گذشته (دوشنبه) در مرز شمالی فلسطین اشغالی با لبنان پایان یافته اما ارتش اسرائیل حالت آماده‌باش خود را حفظ کرده است.

جروزالم‌پست با بیان اینکه تنش‌ها در مرز لبنان و فلسطین اشغالی هنوز هم در سطح بالایی قرار دارد، نوشت: «دستگاه نظامی [اسرائیل] از اینکه هنوز ممکن است حزب‌الله به ارتش [اسرائیل] حمله کند، نگران است».

بر این اساس، سامانه‌های پدافند موشکی گنبد آهنین که چند روز پیش توسط ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز جنوبی لبنان مستقر شد و همچنین جنگنده‌های نیروی هوایی این رژیم در حالت آماده باش قرار دارند.

عصر روز دوشنبه بود که رسانه‌های صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای امنیتی در منطقه مزارع شبعا خبر داده و مدعی شدند که نیروهای حزب‌الله قصد انجام عملیاتی را داشته که با پیش‌دستی نظامیان صهیونیست، این عملیات خنثی شده است.

حزب‌الله اما دقایقی بعد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد نه تنها هیچ اقدامی از سوی نیروهای آن انجام نشده بلکه این حادثه امنیتی محصول نگرانی و دستپاچگی صهیونیست‌هاست که آنها را مجبور به دروغ‌پردازی و تیراندازی بیهوده کرده است.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: «تمام آنچه رسانه‌‌های دشمن در ارتباط با خنثی کردن عملیات نفوذ از خاک لبنان به داخل فلسطین ادعا کردند، نادرست است... ادعاهای اشغالگران تلاشی است برای ابداع پیروزهای دروغین و توهم‌آمیز» (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حزب الله فلسطین اشغالی مزارع شبعا فلسطین اشغالی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، تشکیلات صهیونیستی موسوم به سازمان ۱۷۰۱ اسرائیل اذعان کرد که حزب الله لبنان طی ماه میلادی گذشته ۵۷۴ موشک و راکت به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

این سازمان صهیونیستی در بخش دیگری از گزارش خود افزود که در ماه آوریل گذشته ۱۰ فروند موشک سنگین، ۷۴ فروند موشک ضد زره و ۶۱ پهپاد از جنوب لبنان به شمال سرزمین های اشغالی شلیک شد.

بر اساس گزارش این سازمان، در این حملات دست‌کم دو نفر کشته و ۳۲ تن زخمی شدند.

این آمارها در حالی است که حزب الله لبنان در ادامه حمایت از مردم غزه، همچنان به حملات خود به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و تا کنون هزاران شهرک‌نشین صهیونیست از هراس این حملات خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.

به گفته منابع محلی و رسانه‌های مستقل، آمار اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی چندان قابل اعتماد نیست و شمار تلفات و زخمی‌های اشغالگران بسیار بیشتر از این است.

کد خبر 6094386

دیگر خبرها

  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست