Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه آنچه که در مجموعه کانون های مساجد پیاده شده، طرح «سه شنبه های تکریم» است، گفت: این برنامه با هدف بزرگداشت مقام شهید، شهادت و ایثار هر هفته اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه 7 مرداد) در جلسه «سه شنبه های تکریم» استان فارس که به صورت ویدئوکنفرانسی با خانواده شهیدان «مسعودی» شهرستان اقلید برگزار شد، گفت: در روز شهادت امام باقر (ع)، این مراسم معنوی منعقد شد و امیدوارم خداوند شفاعت اهل بیت (ع) را نصیب همه ما کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه آنچه که در مجموعه کانون های مساجد پیاده شده، طرح «سه شنبه های تکریم» است، یادآور شد: این برنامه با هدف بزرگداشت مقام شهید، شهادت و ایثار هر هفته اجرا می شود.

وی اضافه کرد: تکریم خانواده های معزز شهدا، در دستور کار بوده و هست، نه فقط بحث اداری، بلکه از صمیم دل و جان علاقه داریم از صمیم جان و دل برای خانواده شهدا فعالیت کنیم.

حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب که شهدا امنیت، مقام و جایگاهی را که امروز در آن هستیم را با رشادت ها و جانفشانی های خود برای ما فراهم کردند، افزود: سلام و درود به شهدای منطقه اقلید می فرستیم، وظیفه و تکلیف این بود که حضوری برسیم اما به خاطر شیوع بیماری کرونا این موضوع میسر نشد و امیدوارم به دعای شهدا، این بیماری از سراسرجهان رخت بربندد.

خاطر نشان می شود، مراسم «سه شنبه های تکریم» این هفته به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با همکاری کانون های «فدائیان ولایت» و «صبح صادق» اقلید و با حضور «سعید کوشکی جهرمی»، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس برگزار شد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های تکریم کانون های مساجد فارس شیراز سه شنبه های تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان